Voimat loppuivat, nyt tarvitaan älyllistä apua... (pyykkikoneen paikalleensaennusprojekti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja r u u s a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

r u u s a

Tunnettu jäsen
07.01.2005
16 450
137
63
Sain sen jo kylppäriin asti hilattua, mutta millä hitolla saan sen alla olevan styroxlevyn pois? |O

Siin o reunat, se ei pysy paikallaan paitsi jalalla kiinnipitäen (yksi varvas on jo rutussa), seitsemääkymmentä kiloa en tossa muodossa nosta ja en haluaisi koko kylppäriä täyteen styroxinmurujakaan.

Apui!

JA MUISTA OTTAA POIS KULJETUSTUET!!!!!!
Tuttu asensi koneen ja unohti ottaa ne pois, eka käytössä kone rumbaili pesuhuoneen ovella vastaan, kun meni kattoon et mikä jumalaton meteli :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin:
Tuttu asensi koneen ja unohti ottaa ne pois, eka käytössä kone rumbaili pesuhuoneen ovella vastaan, kun meni kattoon et mikä jumalaton meteli :)

olenkohan mä sun tuttu :laugh:

Juu, muistan. =)

Kun nyt saisin ton kehvelin asennettua...

Ja Salsai, oletko kotona tänään tai huomenna, voisin piipahtaa kun tässä vieressä kerrsan olen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Ootko sellanen nuori mies, jolla on tapana nakata ohjekirja aina ekana olan yli kun alkaa asentamaan jotain... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Ootko sellanen nuori mies, jolla on tapana nakata ohjekirja aina ekana olan yli kun alkaa asentamaan jotain... ;)

no ihan nuori mä en enää ole, mutta muuten ... :D

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Tarviit apurin. Meidän koneen alla olevassa styroxlevyssä oli keskellä vielä semmonen korkeampi kohta.

höö eikä tarvii..meille tuli kone niin ite hissasin sen vessaan ja "keikkaamalla" ja koivilla sain ne styrox levyt pois. Ja hankalimmat palat sai napsautettua käsillä pois(mut piru sitä murun määrää ).

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Vaan nyt se on siellä ja alusta palasina eteisen lattialla. B)

Ainoa ongelma on siin, että ne kuljetustuet ovat kiinnitetty jollain mihin mulla ei ole avainta... :whistle: :headwall:

eiks siinä koneen mukana tullu mitään semmosta vimpainta? ai niin ei kyl tainnu meil sopia..6kulma avaimella tai mutterin vääntimellä vaan auki jos on semmosia tai sit kaupan kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ruusa hei, kaikilla ei ole tuollaista ylellisyysmasiinaa :headwall:

Tosin mulla on parempi, mutsi pesee ja vielä silittääkin meidän pyykit :kieh:

*tahtoo samanlaisen "pesukoneen"* :attn:

Muuten ihan kiva mutta on kovin äänekäs ja toimitukset eivät ole ajallaan |O

Ei haittaa. Nykyisessä on samat viat ja se jättää pyykit lojumaan välillä kuukausiksikin pesukoneen päälle :xmas:

Ruusa hei, kaikilla ei ole tuollaista ylellisyysmasiinaa :headwall:

Tosin mulla on parempi, mutsi pesee ja vielä silittääkin meidän pyykit :kieh:

*tahtoo samanlaisen "pesukoneen"* :attn:

Muuten ihan kiva mutta on kovin äänekäs ja toimitukset eivät ole ajallaan |O

Ei haittaa. Nykyisessä on samat viat ja se jättää pyykit lojumaan välillä kuukausiksikin pesukoneen päälle :xmas:

:laugh:

Yhteistyössä