Voileipäkakun kuorrutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urpelo

Vieras
Teen metvurstista voileipäkakkuja ja nyt olisin hyviä ideoita vailla kuorrutus aineista, mikä olisi paras. Olen täältä katellut ja osa tekee sulatejuustosta, osa tuorejuustosta ja joku majoneesista. Tuota majoneesia mietin, että kuulostaisi helpolta, mutta onko hyvä ja pysyykö "terveen" näköisenä? Pitää tehdä kuitenki noin kymmenen kakkua niin olisi kiva joku nopea tekoinen kuorrute.

Valitse meetvurstin kanssa mielummin joku ei niin tönkön makunen ku majoneesi! Tuorejuusto esim on jo paljon raikkaamman makunen kun siihen laittaa vähän maustetta ja notkistaa, niin on myös helppo levittää.

Valitse meetvurstin kanssa mielummin joku ei niin tönkön makunen ku majoneesi! Tuorejuusto esim on jo paljon raikkaamman makunen kun siihen laittaa vähän maustetta ja notkistaa, niin on myös helppo levittää.

Peesaan. Laita myös aika niukasti kuorrutetta. Söin joskus voileipäkakkua, joka oli pursotettu majoneesilla kuin kermakakku ja se oli aika karmea kokemus. Tarpeeksi ohuesti kuorrutetta, niin pinta on kaunis ja kakku mehevä, mutta ei ällörasvainen. :)

Itse olen tuorejuuston kannalla. En pysty syömään majoneesilla tai sulatejuustolla kuorrutettuja, jotenkin se kiilto on jo niin yäk rasvaisen näköistä, ja kun siinä pöydällä lämpimässä (miten sattuukin aina oikein lämmin juhlapäivä) kauan on niin...

Tuorejuusto on ehkä vähän vaikeampi levittää jos on oikein pehmyt leipä, mutta on sen väärti.

Mä tekisin Aura-juustosta ja kermasta kuorrutteen metwursin kaveriksi. Tai vois kai sitä kokeilla vaikka jostain margariinia+ Aura-juustoa, mutta metwursin kanssa pitää mun mielestä olla ehdottomasti Aura-kuorrute.

Yhteistyössä