Voiks peräaukko löystyä niin ettei pierut pysy enää sisällä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÄTÄ!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÄTÄ!

Vieras
Olen nuori,

Mä en oo mitään sinne peräaukon sisälle tunkenu, en ees sormia, niin et se ois voinu siitä löystyä...

Nyt vähän aikaa sitten, aloin kärsii peräaukon inhottavasta kirvelystä tai sellasesta tunteesta. Oon koittanu parantaa ruokavalioo ja kaikkee (btw mulla on ärtyvä suoli ja sen takii nyt ilmaa kertyy paljon muutenkin ja tulee aina niitä ilmavaivoja), joudun istuu myös suurimman osan päivästä, mutta kyllä mä jaloittelenkin ja käyn lenkillä jne.

Mietin sit et ärsyttäskö peräaukkoo esim sheivaamattomat karvat siellä. No sheivasin perseen tuntuman. Ja ei helpottanu.

Sit eilen, mun oli kamalan vaikee pidätellä pieruja ja niitä vaan tuli. EN yksinkertasesti pysty pidättää, enkä näköjään tänäänkään! En tajuu missä vika.. :(

Jouduin siinä sheivatessa levittelemään vähän persekannikoita jotta sain kaikki karvat sieltä ajetuks ja kyllähän se peräaukkokin näytti siinä välillä vähän levenevän kun venyttelin persepakaroita jotta saan aina ajetuks, nii onko toi nyt voinu löysyttää niin tuon alakerran ettei ilma enää pysy siellä sisällä...

Minä en uskalla syödä tai mitään. Kun pöräyttelen ja tiiä tuleeko ne mitenkä äänekkäästi tai pahanhajusesti... Hitto jos en voi enää sille mitään!

Ei sulla peräaukko ole löystynyt.. sinne viereen vaan on tullu pieni reikä ns. fisteli (googleta ;) ).. sieltä ne ilmat tulee.. :D :D paska mäihä, mutta sellaisia tulee huonolla tuurilla, varsinkin jos on suolistoperäisiä sairauksia alunperin.
Mene lääkäriin.. jos et mee, niin kohta sieltä tulee ripulikin lävitte..

Mistä tää fisteli ois voinu sit syntyä...?

Uskaltaako noita persekannikoita enää levitellä ja peräaukkoo ronkkia ja kattoo et onks siellä mitään ylimäärästä...

Ja ärtynyttä suoltahan ei sanota varsinaiseksi sairaudeksi koska se ei jätä mitään fyysisiä jälkiä, vaan on toiminnallinen häiriö...

Mut onko tuo päivässä paljon istuminen voinut vaikuttaa jotenkin peräaukon löystymiseen tms? Mitä teen!

No kyllä mä mielestäni myös ihan hyvin pyyhin...

:(

Kun mullon tapana vetää aina se paperi pimpin kautta perse vaon läpi...eli mä en pyyhi niitä erikseen vaan ihan sama kummal tarpeella oon käyny, nii teen aina samalla tavalla. Tiiä voiko siitä sit olla jotain haittaa jos se virtsajäämä mikä jää pyyhkimisen jälkeen on ärsyttäny tuota peppuu tms..

Alkuperäinen kirjoittaja HÄTÄ!;28951701:
No kyllä mä mielestäni myös ihan hyvin pyyhin...

:(

Kun mullon tapana vetää aina se paperi pimpin kautta perse vaon läpi...eli mä en pyyhi niitä erikseen vaan ihan sama kummal tarpeella oon käyny, nii teen aina samalla tavalla. Tiiä voiko siitä sit olla jotain haittaa jos se virtsajäämä mikä jää pyyhkimisen jälkeen on ärsyttäny tuota peppuu tms..

Ei ei, ei se siitä johdu.

Yhteistyössä