Voikohan hormonikierukan poistonaru irrota?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miisa"

Vieras
Kysymys kuulostaa varmaan hullulta, mutta sellaista täällä mietin. Minulla on ollut hormonikierukkan reilun vuoden ajan. Vuodot ovat tulleet ensimmäisten kuukausien jälkeen säännöllisesti noin 30 vrk:n välein, mutta eilen tuli niukkaa, tummaan vuotoa, vaikka oli vasta kp 24. Ja äsken vessareissulla tuli pyyhkiessä tuli taas paperiin pientä vuotoa ja muutaman sentin pituinen musta narunpätkä?!

Ensimmäisenä tuli mieleen, että se on tarttunut vaatteista alapäähäni, mutta sitten tuli myös mieleen, että ei kai se voi olla kierukan poistonaru?! Oli sellaista paksumpaa lankaa, ei mikään rihma...

Kiitos vastauksesta. :) Näin sitä oppii aina jotain uutta, sillä en yhtään tiennyt, että se poistonaru on metallia. Joten vaatteitten mukanahan se lanka on sitten alaosastoon joutunut.

Metallii?? Kyllä mulla se oli ihan narua.. Ja ap,älä nyt pelästy..Mulla oli hormonikierukka 1½ vuotta..menkat tuli säännöllisesti joka kuukaus.kunnes yhtenä kuukautena tulikin vuotoa vähä miten sattuu ja seuraavassa kuussa plussasin..Mä suosittelen käymään lekurissa tarkistuttamassa että se kierukka on paikoillaan..

Uusimmat

Yhteistyössä