Voikohan fasettilukko aiheuttaa kipua rangassa, siis että sattuu ihan tohon rankaan kun painelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tässä meinaa tulla hulluksi, on otettu keuhkokuvat ja ultrattu vatsa, kaikki mahdolliset verikokeet ok mut rankaa särkee ja pistelee!:/
Fysioterapiaan oon seuraavaksi menossa, kun ei meinaa lääkkeetkään auttaa.

Fysioterapiasta monelle apua vastaavissa ongelmissa. Jos on fasettilukkoa niin se on kyllä ikävä vaiva :( Minulle tuli kohtauksittain selkäkipua jota TK:ssa luultiin fasettilukoksi ja muutaman kuukauden kuluttua huomasinkin ruoan liittyvän asiaan jotenkin ja sain ajan ylävatsan ultraukseen, sieltä sitten löytyi sappikiviä melko runsaasti ja nyt siis multa poistettu sappirakko. Tuo selkäkipu on kyllä minulla silti vielä seurannut että en tiedä mikä siinä on, siis lapaluiden seutu on kipeä. Katsoo nyt paraneeko itsestään vai pitääkö lääkäriin ottaa yhteyttä. (ehkä myös sinne fysioterapeutille voisi soittaa kun sitä ovat monet kehuneet että kyllä ne kivut siellä lähtee) :)

Tuota.. niin :) Ei fasettilukon pitäisi kyllä mitään pysyvää kipua aiheuttaa selkärankaan.. tietty voi pari päivää särkeä vielä sen jälkeen kun on lukko lauennut.

Siis lavat mullakin on kyllä ihan jumissa mutta toi rangan särky on ehkä jopa vähän pelottavaakin, kun kukaan ei ole osannut sanoa siihen mitään. No, sinne fysioterapiaan aion nyt seuraavaksi mennä ja jos ei ala auttamaan niin vaadin jotain lisätutkimuksia sitten.
Esim. pallolla kun koittaa hieroa niin ranka aristaa.:/

Yhteistyössä