Voikohan crazy age farkut pestä 40 asteessa? Noissa on jotain timantteja takataskuissa, ettei vaan irtois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Lupaan, että timantit irtoavat pesukonepesussa. Jos ei ekalla, niin tokalla kerralla. Joten nyrkkipyykille vain. :wave:

No voi piru.. olen pari kertaa ne jo käsin pyykänny, mutta kun lahkeet on niin pitkät ja viistävät maata, niistä ei meinaa hiekkapölyä ja kuraa jaksaa käsin hangata irti, mutta pakko kai se sit on. Jospa noi timangit pysyis sit edes pikkuisen kauemmin! ja kiitti vinkistä, oisin kohta heittäny noi housut koneeseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Lupaan, että timantit irtoavat pesukonepesussa. Jos ei ekalla, niin tokalla kerralla. Joten nyrkkipyykille vain. :wave:

mulla on ollu noi farkut vuoden ja yhtään timanttia ei oo irronnu vaikka välillä on lirahtanu huuhteluainettakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:
Ei ainakaan mulla irronnut vaikka pesukertoja jo kymmeniä!! Nurinpäin eikä huuhteluainetta!!

Plääh, mitäs mä nyt teen? Laiskana tietty mieluummin koneeseen, mutta jos ne timantit irtoo niin housut näyttää orvoilta pers....eestä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ainakaan mulla irronnut vaikka pesukertoja jo kymmeniä!! Nurinpäin eikä huuhteluainetta!!

Plääh, mitäs mä nyt teen? Laiskana tietty mieluummin koneeseen, mutta jos ne timantit irtoo niin housut näyttää orvoilta pers....eestä :(

Miulla timangit on viel!! Ei tullu mieleenkään,et ne irtois..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miulla timangit on viel!! Ei tullu mieleenkään,et ne irtois..

No jos laittais kolmenkympin pesun ja testais mitä tapahtuu. Olehan sit täällä niin mä tuun virtuaalikuristamaan sut jos timantit kilisee rummussa irtaallaan. No ei tosin :) ->pyykille, moi!

Uusimmat

Yhteistyössä