V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Lupaan, että timantit irtoavat pesukonepesussa. Jos ei ekalla, niin tokalla kerralla. Joten nyrkkipyykille vain. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Lupaan, että timantit irtoavat pesukonepesussa. Jos ei ekalla, niin tokalla kerralla. Joten nyrkkipyykille vain. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:Ei ainakaan mulla irronnut vaikka pesukertoja jo kymmeniä!! Nurinpäin eikä huuhteluainetta!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:Ei ainakaan mulla irronnut vaikka pesukertoja jo kymmeniä!! Nurinpäin eikä huuhteluainetta!!
Plääh, mitäs mä nyt teen? Laiskana tietty mieluummin koneeseen, mutta jos ne timantit irtoo niin housut näyttää orvoilta pers....eestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:Ei ainakaan mulla irronnut vaikka pesukertoja jo kymmeniä!! Nurinpäin eikä huuhteluainetta!!
Plääh, mitäs mä nyt teen? Laiskana tietty mieluummin koneeseen, mutta jos ne timantit irtoo niin housut näyttää orvoilta pers....eestä![]()
Miulla timangit on viel!! Ei tullu mieleenkään,et ne irtois..