Voiko yksityislääkäri laittaa lähetteen julkiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blobber
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin kyllähän se sairaalan lääkäri joka tapauksessa arvioi leikkauksen tarpeen omien kriteeriensä mukaan. Eli et saa suoraa lähetettä leikkaukseen, korkeintaan erikoislääkärille.

Mä vaan haluaisin konsultoida lääkäriä tästä aiheesta. En siis tiedä onko tarpeellinen vai ei mutta haluaisin jutella lääkärille ja siksi kiinnostaa voiko laittaa sieltä julkiselle..meinaan meidän kunnassa ei lääkärille pääse kun ei oo aikoja,tää kun ei oo kiirellinen tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Toki voi. Itselläni yksityinen gyne löysi kasvaimen ja laittoi lähetteen leikkaukseen kunnalliselle puolelle.

Joo siis tarkennan tätä sen verran että sain lähetteen sairaalaan jossa lääkäri teki leikkauspäätöksen. Toki yksityinen gyne oli sitä lähetteessä suositellut mutta kunnallinen sairaalalääkäri päätöksen viime kädessä teki.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
eikö olis turvallisempaa vaan laihduttaa?

enkä sano pahalla mut oikeasti itse menisin leikkaukseen vaan viimeisessä pakossa.. kaikessa on riskinsä..

Olisi toki ja olenkin laihduttanut 30 kiloa aikasemmin,kilot vaan hiipivät aina takaisin.Tahtoisin pysyvämmän ratkaisun ja teveemmän elämän. Jatkuva jojo-laihtuminen ei ole hyvästä.Ukilleni tehtiin tuo leikkaus vuosi sitten ja tulokset ovat olleet todella hyvä..hänkin jojolaihdutti 67 vuotiaaksi..minä en haluaisi sinne ikään asti laihdutta..

Yhteistyössä