Voiko viedä hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä myös pojalla nenä hieman vuotaa ja vähän yskii, hoitoon menee huomenna jos ei väsähdä yhtäkkiä. Ihan normi poika muuten on, itse olen kuumeessa ja räkätaudissa. Pakko on mun mennä töihin :( :snotty:

Riippuu millaisesta nuhasta ja yskästä on kyse. Me ei viety hoitoon, vaikka ei kuumetta ollut, kun oli oikein tappoyskä tenavalla. Siis ei mikään pikkuköhä vaan sellainen, että yski keuhkojansa pihalle. Jos on vain pientä nuhaa ja köhää enää, veisin hoitoon.

Pitäkää ne lapsenne nyt kotona kun sitä räkää tulee, millä ihmeellä se sairastelukierre katkeaa kun koko aikaa levitetään muihin. Ja taas vähän ajan päästä muksus on kipee kun joku toinen räkänokka tuodaan nuhasena hoitoon. Ja kun lapset levittää sitä räkää JOKA PAIKKAAN , ei osata niistää vielä edes eskarissa ilman että sanotaan. Ja ei koko aikaa voi olla kyttäämässä ja huomauttelemassa. Ei me hoitajatkaan saada räkäsinä töihin tulla. Ei tosiaankaan tarvisi olla niin että lapset on nuhasina koko ajan, jos vaan hoidettais taudit kunnolla. Jos sitä räkää tulee niukasti ja on tosiaankin terveolonen ja reipas niin sit voi viedä.

Yhteistyössä