Voiko vauvaa nukuttaa ekat kuukaudet tälläsessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa kätevä :) Miksei voisi? Ja miksi jotkut epäilee olevan huonoksi selälle, kun se pohjahan on suora (ihan kuin äippälaatikossa tai kehdossa taio missä muussa sängyssä tahansa) kehtokäytössä???

No sitähän mä vähän hain tällä aloituksella takaa, että eikös tuo nyt mene siinä missä äp-laatikkokin, jos sinne vielä laittaa sen vaahtomuovin mitä täällä ehdotettiin. Noh, pistän tilaukseen ja katsellaan sitten kotona millanen se pohja on :) Kyseisen sitterin omistavat voi vielä laittaa omia kokemuksiaan, jos löytyy...

[QUOTE="Sadie";29388595]Ei mua kehto ärsytä vaan se, että kun sulle jotai muuta on ehdotettu nii tyrmäät kaikki oitis :D miksi kysellä onko hyvä jos ei mielipiteet kelpaa ? ( paitsi ne "oikeanlaiset" )[/QUOTE]

En tyrmännyt kaikkia oitis. Mutta kun äp-pakkausta en aio ottaa, itse me ei aleta mitään puusta vuolemaan kun EI OSATA eikä ole vasaraa kummempaa työkaluakaan kotona. Toi keinuva pinnis ei käy koska se ei MAHDU meidän makkariin ja katossa roikkuvissa kehdoissa on se ongelma että niitä ei voi siirtää + isännöitsijältä pitäisi ruinata siihen lupaa koska täällä on kattojen poraaminen ym kielletty. Pieni korikehto olisi kiva, jos se on keinuva malli ja löytyis käytettynä max 100€ hintaan. Mutta se on iso jos että sellaisen löydät, uudet joka tapauksessa maksaa yli sen 100€.

Tietysti mulle kelpaa "vain oikeanlainen", eli sellainen joka sopii MEIDÄN tarpeisiin, ei sun tarpeisiin tai naapurin Irman. Sun on sitä näemmä kovin vaikea käsittää, joten antaa olla.

Yhteistyössä