Voiko vahingossa pettää ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
muuan
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja sivustalukija:
Kylläpäs on joillakin nimeltä mainitsemattomilla aivan hirveä tarve kiillotella omaa kruunuaan... tässä nyt varmaan on käsitelty kaikki mahdolliset näkökulmat ap:n kysymykseen ja suurin osa tuntuu ajattelevan, että tietoisen valinnan se pettäminen vaatii.

Mutta jotkut vaan jatkaa ja jatkaa todistelua, että he eivät ikikuunamissäännimessäkoskaan petä. Uskotaan, uskotaan, lakatkaa jo hyväntähden hokemasta.. eihän tämä keskustelunavaus edes ollut mikään gallup kuka aikoo pettää ja kuka ei..
Ja toiset yrittavat selitella omia valintojaan harmailla ja muilla varisavyilla...

:whistle:
En ole tuon kommentin kirjoittaja, mutta ihan samaa mieltä minäkin, että tässä ketjussa osa puhuu aidasta ja osa seipäistä. Toiset vastaa kysymykseen aikovatko he koskaan pettää ja toiset vastaavat kysymykseen voiko vahingossa pettää.
 
Blueberry
Mun mielestä pettäminen on aina tosiaan valinta. Elämä saattaa heittää eteen ihan mitä vaan, joten vannomatta paras.... Vahingossa en kuitenkaan petä ikinä. Ihan on oma, tietoinen päätös, jos niin pääsisi käymään. Tällä hetkellä ei kyllä tulisi edes mielen viereen.
 
olenko siis petturi?
nimittäin mulle kävi kerran niin että vedin "vahingossa" perseet olille ja eräs mies käytti tilaisuutta hyväkseen. No sen mitä muistan tapahtuneesta...Olin juhlissa joissa viini virtasi eikä siinä todellakaan huomannut kuinka paljon tuli juotua vaikka yleensä olen HYVIN tarkka juomisistani.

Sitten äkkiä löydän itseni suutelemassa vieraan miehen kanssa vessassa! Se oli tullut sinne mun perässä ja siellä me oltiin, kopissa miehen vaimon silmien edessä. Mies yritti kyllä muutakin, avasi housunsa ja laittoi ..sen käteeni. Olin hetken aivan että MITÄ IHMETTÄ. Onneksi tajusin irrottaa otteeni....ja paeta paikalta. EN IKINÄ OLISI USKONUT ETTÄ MULLE KÄY NOIN!!!!!
 
haukankatse
Alkuperäinen kirjoittaja olenko siis petturi?:
nimittäin mulle kävi kerran niin että vedin "vahingossa" perseet olille ja eräs mies käytti tilaisuutta hyväkseen. No sen mitä muistan tapahtuneesta...Olin juhlissa joissa viini virtasi eikä siinä todellakaan huomannut kuinka paljon tuli juotua vaikka yleensä olen HYVIN tarkka juomisistani.

Sitten äkkiä löydän itseni suutelemassa vieraan miehen kanssa vessassa! Se oli tullut sinne mun perässä ja siellä me oltiin, kopissa miehen vaimon silmien edessä. Mies yritti kyllä muutakin, avasi housunsa ja laittoi ..sen käteeni. Olin hetken aivan että MITÄ IHMETTÄ. Onneksi tajusin irrottaa otteeni....ja paeta paikalta. EN IKINÄ OLISI USKONUT ETTÄ MULLE KÄY NOIN!!!!!
Jaa.. no muotoilisin tämän tapauksen ennemminkin niin, että olit jossain määrin hyväksikäytetty. Onneksi älysit keskeyttää touhun.
 
vierailija
En kyllä usko että vahingossa vois kenenkään kanssa hypätä sänkyyn
Nooh en siis tiedä mut onhan sellaisia ihmisiä jolla jaakantunut persoona voi olla kymmenenkin eri persoonaa. Siis on jonkun kanssa tälläinen yhdessä mut tänää on tiina ja huomenna onkin karita vallassa eli jos päähahmo on tiina joka on uskollinen mut sitkun toinen roomi jumahtaa päälle niin silloin pettää vahingossa? Mut voisko nää persoonat jotenkin olla lopputulosta ettei se yksi ja oikea persoona uskalla olla se monipuolinen ja se pelko ja ristiriita on luonnut nämä jotta voi toimia vapaamminen ja ei ole niin estoinen. Kun estoisuus luo pelkoo ja pelko luo jakaantumista ja mieli ei kestä?.
 

Yhteistyössä