en raski viel mennä. kohta meen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:voihan unen puutteeseen vissiin kuolla niin, että sydän pettää. mutten tiiä väsymykseen...eikös se mene nukkumalla ohi?
joo hyvä. määki meen kohta suihkuun ja unille. pienet jo kuorsaa, isot kattoo frendejä. ne varmaan kattoo simpsonitkin...jaksaiskohan sitä iteki ne kattoa? mies on reissussa, tosi yksinäistä, nyyh.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:en raski viel mennä. kohta meen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:voihan unen puutteeseen vissiin kuolla niin, että sydän pettää. mutten tiiä väsymykseen...eikös se mene nukkumalla ohi?
meil digiboxi tekee jotain ihme juttuu. pätkii sillain ku enne vanhaa ku digiboxi oli uus. mikään kanava ei näy.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:joo hyvä. määki meen kohta suihkuun ja unille. pienet jo kuorsaa, isot kattoo frendejä. ne varmaan kattoo simpsonitkin...jaksaiskohan sitä iteki ne kattoa? mies on reissussa, tosi yksinäistä, nyyh.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:en raski viel mennä. kohta meen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:voihan unen puutteeseen vissiin kuolla niin, että sydän pettää. mutten tiiä väsymykseen...eikös se mene nukkumalla ohi?
yäk, se olis kamala kuolema.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:kaipa siihen periaatteessa..tai jos ei suoraan niin sivuvaikutuksellisesti..
väsyy ja sitä ylivireytyy..stressaantuu elimistö alkaa paukkumaan *korvien välykset*,sydän varmaan papattaa,verenpaine?
no se olis kyllä kiva. "kuoli rauhassa nukkuessaan."Alkuperäinen kirjoittaja kuolemakuittaaunivelat:Väsymys voi olla oire kuolemaan johtavasta syystä.. aamusta sen sit näkee, sinä tai se joka sut löytää.. Mut mun mielestä paras tapa kuolla on kuolla nukkuessaan..
no millasta se oli?Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Mä olen kerran kuollu mut sitten heränny.