V
vieras
Vieras
Tänään on maksupäivä eikä ole tullut. Mikähän nyt mättää, onko ne vain jonkun tietyn ajan voimassa vai miksi ei ole maksettu? Ajattelis että tulee päätös jos ei sitä makseta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ok, kiitti! Soittelen sinne ja kyselen. On tärkeä raha kun pitää siitä astma-ja migreenilääkkeet ostaa ja maksaa bensat kun poikaa pitää kuskata puhe-ja toimintaterapiassa ja matkaa tulee 30 km eikä tulot niin isot ole ja miehellä lomautusuhka päällä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Tulee tieto kun se lakkaa.
Soita kelalle ja kysy, mulla kävi joskus noin ja olivat epähuomiossa jättäneet maksamatta. Sain saman päivän aikana, vaikka heillä se käytäntö yleensä onkin että eivät erikseen maksa, vaan siirtyy seuraavalle maksupäivälle.
Oli sillä kertaa ystävällinen ja palvelualtis virkailija ja mulla ilmeisesti hyvät perustelut.
tarkistin tuon lapun niin maksupäivä 14 pv....oisko muuttunut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vammaistuen oikea maksupäivä on huomenna. Tosin tulee tilille tämän päivän aikana. Yleensä on tullut aamupäivästä tai viimeistään ennen kahta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkistin tuon lapun niin maksupäivä 14 pv....oisko muuttunut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vammaistuen oikea maksupäivä on huomenna. Tosin tulee tilille tämän päivän aikana. Yleensä on tullut aamupäivästä tai viimeistään ennen kahta.
niinpäs taitaa olla, mä oon nyt päivistä sekasi...koko ajan elänyt 14 pvAlkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkistin tuon lapun niin maksupäivä 14 pv....oisko muuttunut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vammaistuen oikea maksupäivä on huomenna. Tosin tulee tilille tämän päivän aikana. Yleensä on tullut aamupäivästä tai viimeistään ennen kahta.
No eiks tänään oo 13. päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niinpäs taitaa olla, mä oon nyt päivistä sekasi...koko ajan elänyt 14 pvAlkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkistin tuon lapun niin maksupäivä 14 pv....oisko muuttunut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vammaistuen oikea maksupäivä on huomenna. Tosin tulee tilille tämän päivän aikana. Yleensä on tullut aamupäivästä tai viimeistään ennen kahta.
No eiks tänään oo 13. päivä?![]()