voiko treenaminen sotkea hormonit vai mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
toissapäivänä, viikon vuotamisen jälkeen loppuivat kuukautiset.. ja tänään iltapäivällä alkoi taas verinen vuoto! on siis ihan kirkkaanpunaista, ei rusehtavaa kuten jälkivuoto.
eilisestä asti on tuntunut pistos alamahassa & selkää särkenyt, tänään tullut sellaisia "puukoniskuja" navan viereen että epäilin jo hetken umpisuolta..
ruoka ei maistu, ei tee siis yhtään mitään mieli! itkettää, päätä särkee, päivätolkulla on väsyttänyt eikä mikään määrä unta tunnu riittävän..

olen nyt käynyt kaksi kertaa viikossa salilla + jumpannut kotona & muuttanut ruokailutottumuksiani (herkut pois, paljon rahkaa & raejuustoa jne).
mies epäileekin nyt, että treenaus on pistänyt hormonit sekaisin mitä en kyllä usko
mutta mitä ihmettä tämä sitten voisi olla?! :O
onhan minulla aina ollut sekava kuukautiskiero, molemmissa raskauksissakin laskettu aika jäi melko epäselväksi mutta en minä yleensä parin päivän välein vuoda!!!

Muutokset ravinnossa on paljon todennäköisempi selitys, kuin treenaaminen. Ravinto vaikuttaa ihmisen hormonitoimintaan erittäin paljon.

Ota ihan rauhassa, olet kuitenkin muuttanut tottumuksiasi parempaan suuntaan joten uskon kyllä että kroppa rauhottuu ennen pitkää. :)

Yhteistyössä