voiko tolla grillata sisällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000b8NJ-hsw?ProductID=dUrD4QFHdvYAAAEOIm5CGhka&CatalogCategoryID=YG7D4QFHtFcAAAEQ5zYM3945

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Periaattees joo, mutta käryää se silti vaikka sähköllä toimiikin... ei edes parvekkeilla saa grillata sähkögrillilläkään.

No ei meillä ainakaan pahemmin ole mikään kärynnyt, tai sanotaanko näin että tulee sitä käryä ja hajua myös paistinpannulla paistaessa..

Periaattees joo, mutta käryää se silti vaikka sähköllä toimiikin... ei edes parvekkeilla saa grillata sähkögrillilläkään.
Mä ratkaisin aikoinaan kerrostalo-ongelman grillaamalla olohuoneessa. Itse siis istuin parvekkeella, mutta sähkögrilli oli olohuoneen puolella parvekkeen oven edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä ratkaisin aikoinaan kerrostalo-ongelman grillaamalla olohuoneessa. Itse siis istuin parvekkeella, mutta sähkögrilli oli olohuoneen puolella parvekkeen oven edessä.

Näin just meidän vanhemmillakin oli :D . Grilli ihan parvekkeen oven vieressä mutta olohuoneen puolella =)

Yhteistyössä