Voiko tk:seen mennä valittaa ku on hartiat aina jumissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zandriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zandriina

Vieras
Täällä kylällä ei noit hierojia ole.. Hartiat jumissa koko ajan välil tosi kipeet ja sama homma alaselän kanssa.. jotaain helpotusta ois saatava (ei lääkkeitä en tykkää syödä ).

Voisko sun mies hieroa hartioitasi ja selkää. Lisäks voisit kokeilla netistä etsiä jotain niska- ja hartiajumpan ohjeita. Sitä en tiedä mitä tk:ssa sanovat, mutta itse voi ainakin noilla keinoilla yrittää hoitaa :)

Tottakai voit mennä valittaan, mutta ensimmäisenä vaihtoehtona saat kyllä reseptin kouraan. Sit kun lääkkeitä on kokeiltu niin saatat saada lähetteen fysioterapiaan.

Mun työpaikan taukojumppari suositteli keppijumppa jumahtaneisiin hartioihin, ei venyttelyä vaan pientä liikettä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käy vaan, ehkä saisit lähetteen hierontaan, kai teillä fysioterapeutti löytyy tk:sta?

Mä oon 8v kinunnu lähetettä hierojalle tms. mut ei ne oikein halua sitä antaa...

Mut meidän tk:ssa on ainakin jumppari aina välil paikalla ja sille kertakäynti on alle 10e.Sieltä saanu hyvät jumppaohjeet ja välil ottanu ihan jumpparille tunnin aikojakin.

Minä kävin fysioterapiassa mistä sain jumppaohjeet. Neuvolalääkäri laittoi lähetteen. Raskausaikana kävin kovan päänsäryn takia lääkärissä niin lääkäri sanoi sen johtuvan hartioista ja käski kylpylään. Ei sitten tullut lääkärillä mieleen ettei kaikilla ole varaa lähteä kylpylään. Eikä päänsärky edes johtunut hartioista.

Yhteistyössä