Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:haluaisin katsoa verestä että olen varmasti raskaana ja et hcg on tarpeeksi paljon, ollut kerran tuulimuna, ja siinä juurikin näytti plussaa mutta raskaana en ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja labrantäti:Ilman lähetettä ei varmaan tutkita juuri missään, yleensä labran tädit eivät saa määrätä potilaalle tutkimuksia. Eli ensin soitto terkkariin neuvolan puolelle tai ihan normaaliin poliklinikalle. Raskaustestin plus tai miinus saa kyllä ihan helposti. Mutta tuota hcg:n numero-arvoa voi vähän joutua selittämään että miksi sen haluaa? Miksei riitä plus tai miinus?
Olen kyllä ollut sellaisessakin tk labrassa töissä jossa raskaustestin +/- sai ilman lähetettä jos kuukautiset oli viikon myöhässä, niin labrasta laitettiin lähete.
Alkuperäinen kirjoittaja labrantäti:Ilman lähetettä ei varmaan tutkita juuri missään, yleensä labran tädit eivät saa määrätä potilaalle tutkimuksia. Eli ensin soitto terkkariin neuvolan puolelle tai ihan normaaliin poliklinikalle. Raskaustestin plus tai miinus saa kyllä ihan helposti. Mutta tuota hcg:n numero-arvoa voi vähän joutua selittämään että miksi sen haluaa? Miksei riitä plus tai miinus?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja labrantäti:Ilman lähetettä ei varmaan tutkita juuri missään, yleensä labran tädit eivät saa määrätä potilaalle tutkimuksia. Eli ensin soitto terkkariin neuvolan puolelle tai ihan normaaliin poliklinikalle. Raskaustestin plus tai miinus saa kyllä ihan helposti. Mutta tuota hcg:n numero-arvoa voi vähän joutua selittämään että miksi sen haluaa? Miksei riitä plus tai miinus?
Jaa, no minä kyllä vain menin labraan ja sanoin itse maksavani verikokeen, joka myös otettiin. Yhtään ainutta lisäkysymystä ei kysytty, eikä oltu kiinnostuneita tietämään miksi halusin hcg:n mittauttaa.