Voiko tämä olla mitään enteilyä synnytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Alapäätä on vihlassu aika usein tässä parin päivän aikana.

Siis tuolta sisältä, ei tunnu niiltä normaaleilta liitoskivuilta. Laskettu aika on ohitettu.

Paineentunnetta tuntuu myös mutta ei kyllä minkäänlaisia supistuksia.

Mulla vihlonu kans pitkään, johtuu siitä pään hieromisesta. Tosin täällä vauvan pää vasta yläaukeamassa eikä siis kiinnittynyt, jiten vihlaisut noita nopeita kun pää koskee sinne pohjaan. Paljon sulla LA yli? Mulla 2pvää ja toka tulossa :)

Mikä minulla on enteillyt synnytyksen käynnistymistä:

- Unettomuus, herkkäunisuus (jo kauan ennen laskettua aikaa)
- Ruokahaluttomuus, "Ei oikein maistu"-olo lempiruuankin kohdalla (Samana päivänä, kun lapsi on alkanut syntymään)
- Mahan toiminnassa muutoksia
- Kuukautiskivun kaltaisia tuntemuksia vatsassa ja selässä (heikkoja supistuksia ;))

[QUOTE="annina";28417440]Mulla vihlonu kans pitkään, johtuu siitä pään hieromisesta. Tosin täällä vauvan pää vasta yläaukeamassa eikä siis kiinnittynyt, jiten vihlaisut noita nopeita kun pää koskee sinne pohjaan. Paljon sulla LA yli? Mulla 2pvää ja toka tulossa :)[/QUOTE]

Mulla kans pari päivää lasketun ajan yli ja odotan ensimmäistä.

Olo alkaa olla tosissaan malttamaton. Sitä odottaa synnytystä ja silti on tunne et voi ei pitääkö tää tosiaan synnyttääkin :D

[QUOTE="vieras";28417469]Mikä minulla on enteillyt synnytyksen käynnistymistä:

- Unettomuus, herkkäunisuus (jo kauan ennen laskettua aikaa)
- Ruokahaluttomuus, "Ei oikein maistu"-olo lempiruuankin kohdalla (Samana päivänä, kun lapsi on alkanut syntymään)
- Mahan toiminnassa muutoksia
- Kuukautiskivun kaltaisia tuntemuksia vatsassa ja selässä (heikkoja supistuksia ;))[/QUOTE]

Mulla on nyt viikon verran ollut maha enemmänkin löysällä vaikka olen kärsinyt tosi vaikeasta ummetuksesta koko raskausajan.
Siitäkin olen halunnut ajatella että synnytys on lähellä :D

Mä en tän toisen kohdalla osaa ollq kovin luottavqiken kun esikoisen kans oli vaikka sun mitä supistuksia ja tuntemuksia ja lapsi synty rv 41+4 :D Eli nyt vain odottelen rauhas et pääsis toimiin (vaikkakin tiedän vielä kesken synnytyksen kiroavani et tätäkö se oli mitä viimeset viikot odotin :D )

Yhteistyössä