Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Ei se siitä kyllä tuohon eteen siirry, oikomishoidolla kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:meillä sama homma!! Meni pari päivää niin hammas oli jo oikeella paikalla. Nyt on toisenki alahampaan taakse ilmestyny rautahammas, mut nyt en hätäänny, kun tiedän että menee suoraan riviin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hammaskeiju:Kyllä voi. Noita näen liki päivittäin työssäni.Kieli työntää sen kyllä itsestään paikoilleen, älä murehdi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:meillä sama homma!! Meni pari päivää niin hammas oli jo oikeella paikalla. Nyt on toisenki alahampaan taakse ilmestyny rautahammas, mut nyt en hätäänny, kun tiedän että menee suoraan riviin![]()
Ei välttämättä mene
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:meillä sama homma!! Meni pari päivää niin hammas oli jo oikeella paikalla. Nyt on toisenki alahampaan taakse ilmestyny rautahammas, mut nyt en hätäänny, kun tiedän että menee suoraan riviin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hammaskeiju:Kyllä voi. Noita näen liki päivittäin työssäni.Kieli työntää sen kyllä itsestään paikoilleen, älä murehdi!
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:meillä sama homma!! Meni pari päivää niin hammas oli jo oikeella paikalla. Nyt on toisenki alahampaan taakse ilmestyny rautahammas, mut nyt en hätäänny, kun tiedän että menee suoraan riviin![]()
Ok, ihana kuulla : Näyttää aika hurjalta ja säikähdin kyllä ku huomasin, että hammas kasvaa aivan "väärällä puolella".
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Miksi maitohammasta ei saisi repiä pois tieltä että rautahammas tulisi mahdollisimman suoraan? Onko tää joku uusi juttu? Koska mulla on revitty alamaitohampaat pois että tulisi suora hammasrivi.
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Miksi maitohammasta ei saisi repiä pois tieltä että rautahammas tulisi mahdollisimman suoraan? Onko tää joku uusi juttu? Koska mulla on revitty alamaitohampaat pois että tulisi suora hammasrivi.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:meillä tuli vauva-aikana ensimmäinen maitohammas noin hassuun paikkaan! Tänne linkitin kuvan ja mulle kans puhuttiin oikomishoidoista heti =D
Parissa kuukaudessa hammas oli oikeessa paikassa ja pojalla (3v) on niin suorat, tasaset hampaat ettei paremmasta väliä =D
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Miksi maitohammasta ei saisi repiä pois tieltä että rautahammas tulisi mahdollisimman suoraan? Onko tää joku uusi juttu? Koska mulla on revitty alamaitohampaat pois että tulisi suora hammasrivi.
No ehkä siks että jos ne kerran siirtyy hiljakseen itestään oikeeseen kohtaan kuitenkin niin miksi pitäs tuottaa lapselle turhaa kipua ja repiä ennen aikojaan irti ne maitohampaat. Lähteehän ne itekseenkin ajallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Coussi:meillä tuli vauva-aikana ensimmäinen maitohammas noin hassuun paikkaan! Tänne linkitin kuvan ja mulle kans puhuttiin oikomishoidoista heti =D
Parissa kuukaudessa hammas oli oikeessa paikassa ja pojalla (3v) on niin suorat, tasaset hampaat ettei paremmasta väliä =D
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Miksi maitohammasta ei saisi repiä pois tieltä että rautahammas tulisi mahdollisimman suoraan? Onko tää joku uusi juttu? Koska mulla on revitty alamaitohampaat pois että tulisi suora hammasrivi.
No ehkä siks että jos ne kerran siirtyy hiljakseen itestään oikeeseen kohtaan kuitenkin niin miksi pitäs tuottaa lapselle turhaa kipua ja repiä ennen aikojaan irti ne maitohampaat. Lähteehän ne itekseenkin ajallaan.
Niin mutta eipä ne aina siirry.
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Miksi maitohammasta ei saisi repiä pois tieltä että rautahammas tulisi mahdollisimman suoraan? Onko tää joku uusi juttu? Koska mulla on revitty alamaitohampaat pois että tulisi suora hammasrivi.
Jos ei siirry niin sit ne saa oikastua..Meillä ainakin poika pelkäs jo valmiiks kauheesti hammaslääkäriä, ja parempi ratkasu oli tää että sai itse heilutella sen hampaan pois.
Alkuperäinen kirjoittaja jfnhjf:78e5ie6ei6iu66i6iii66ii6iii6Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Miksi maitohammasta ei saisi repiä pois tieltä että rautahammas tulisi mahdollisimman suoraan? Onko tää joku uusi juttu? Koska mulla on revitty alamaitohampaat pois että tulisi suora hammasrivi.
Jos ei siirry niin sit ne saa oikastua..Meillä ainakin poika pelkäs jo valmiiks kauheesti hammaslääkäriä, ja parempi ratkasu oli tää että sai itse heilutella sen hampaan pois.
näin on