Voiko tällaiselle pyllylle tehdä mitään???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lappp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lappp

Vieras
Ei ole pyöreä, peppuviivan yläpuolella on möhkäle läskiä, mikä tekee takapuolesta neliskanttisen. Yleensähän pylly alkaa tuosta peppuviivan päältä "kapenemaan" (sivuprofiilissa) mulla se vaan jatkuu ja yhtäkkiä töks.

Ihan sama oonko painanut 60kg vaiko 85kg niin se on ollut siitä kohtaa tuollainen :(

Ja koko pylly jatkaa tota samaa linjaa, ei ole pyöreyttä ollenkaan (roikkumisestako tää johtuu?)

Mitä liikkeitä teen, jotta saan tuon möhkäleen pois?

Kaikki pullea ihmiset mitkä oon nähnyt niin niillä on sentään ollut pyöreä pylly, vaikka iso onkin.

Jollain sairaalloisen lihavilla oon nähnyt tällaisen möhkäleen takapuolessa. Siel on sellanen ihan kantokahva. Laihempana mulla ei kuitenkaan ollut perus jenkkakahvoja ollenkaan ja nyt 75kg vain pienet.

Jos oikein kovasti tekisin peppulihaksia niin saisinkohan pyöreän pyllyn? En niinkun mitenkään voi pitää esim pitkää ihonmyötäistä tunikaa ja legginsejä. Pakko lähteä vyötärön kohdalta levenemään ja olla sellaista tietynlaista kangasta ettei tuo möhkäle näy. Siks käytänkin vain farkkuminareita jotka peittää tuon. Vatsani on pieni (luojankiitos)

[QUOTE="vieras";26471138]Täytyy nyt tarkentaa, että mikä on peppuviiva? En myöskään tajua tuon möhkäleen sijaintia, saati normaalia kapenemista...[/QUOTE]

Jos et tiedä mikä on peppuviiva, oot ehkä väärä tyyppi vastaamaan mulle :D

Mä taidan ehkä tajuta mistä on kysymys. Se takapuoli jatkuu niinkuin yhtenä pötkönä ja muuttuu siitä seläksi. Ehkä vaan pakaralihakset pitäis saada kuntoon ja sitten yleistä laihdutusta. Kun mitään täsmälaihdutusta ei oikein voi tehdä, että pystyisin laihduttamaan vaan sen möhkäleen pois siitä pepun päältä.

Eli kaikkista kevyintä ei kannata ostaa?

Kauankohan täytyy tehdä tuolla jotta tuloksia alkaa näkymään? Mä laihdutan ja jos pylly alkais menee pyöreemmäka niin tulis motivaatiota vähän lisää.

Se, että tiedän sen olevan tuollainen vaikka painaisin 55kg ei paljon motivoi, en voi hoikkanakaan käyttää haluamiani vaatteita.

Farkut ei tän takia passaa mulle ollenkaan, kun ne loppuvat just tuohon möhkäleen kohtaan ja arvatkaa vaan et tursuuko se sieltä ulos sitten

Mulla siinä persvaon loppumiskohdassa on joku luumöykky, jonka päällä tuo rasvamöllykkä on. Ja se rasvamöllykkä on siinä, vaikka olen normaalipainon alarajalla, että ei se ylipainosta johdu.

Ei tuo oikeen oo alaselässäkään, perseessä se mun mielestä on :D

Takaata kun kattoo niin on vielä ihan pyllyn näköinen, mutta sivuprofiili on jotain ihan kamalaa katsottavaa

Veikkaan, että kyseessä on notkoselän vastakohta. En muista miksi kutsutaan, mutta tarkoittaa, että alaselästä selkäranka on suorempi kuin tavallisesti. Joku fysioterapeutti voisi tämän sinulta tarkistaa.

Yhteistyössä