T
tarviin tukea!!
Vieras
Maanantaista saakka ollut painetta alavatsalla ja alaselässä ja satunnaisia kipeitä supistuksiakin tullut. Kokoajan särkee selkä... Tänään on rinnat vuotaneet maitoa vähän väliä (?!). Nukuin taas koko päivän. Päätä särkee ja nivelet särkee, etenki sormien nivelet ovat kipeytyneet päivä päivältä ja nyt jo todella kipeät. Vatsa ollut monta päivää löysä ja tänään oksettanut monta kertaa, mutten kuitenkaan ole oksentanut. Ahdistaa henkeä ja tänään on tuntunut ihmeellinen pala kurkussa (varmaan tästä ahdistuksesta johtuvaa).
Pahinta tässä kaikessa on, että olen jossain ihmeen hormonimyrskyssä kokoajan! Mua pelottaa, ahdistaa, mietityttää kaikki nämä oireet mikä on normaalia ja mikä ei, onko vauvalla kaikki hyvin, ihan kuin olisi kokoajan iskemässä joku ihme paniikki. Olen ihan hermoraunio ja haluaisin vain mennä yksin peiton alle ja päästä äkkiä synnyttämään! Pelottaa, että tämä olo kestää vielä kolme viikkoa
Pakko kai keittää rauhoittava tee. Tämä on toinen lapseni, edellisen synnytyskokemus oli aivan kamala. Käynnistettiin vähäisen lapsiveden vuoksi ja päädyin hätäsektioon, mutta nyt pitäis synnyttää ihan normaalisti. En siis tiedä, mitä kuuluu normaaliin synnytyksen käynnistymiseen tai mikä sitä edeltävä oireilu on ihan normaalia. Kaikki arvoni ovat olleet kokoajan hyviä, viimeksi neuvolassa olin eilen ja kaikki ok.
Siinä avautuminen, kiitos ja anteeksi. Pakko avautua jollekin kun mies on nyt pitkässä työputkessa ja on koko päivän kerrallaan töissä.
Pahinta tässä kaikessa on, että olen jossain ihmeen hormonimyrskyssä kokoajan! Mua pelottaa, ahdistaa, mietityttää kaikki nämä oireet mikä on normaalia ja mikä ei, onko vauvalla kaikki hyvin, ihan kuin olisi kokoajan iskemässä joku ihme paniikki. Olen ihan hermoraunio ja haluaisin vain mennä yksin peiton alle ja päästä äkkiä synnyttämään! Pelottaa, että tämä olo kestää vielä kolme viikkoa
Siinä avautuminen, kiitos ja anteeksi. Pakko avautua jollekin kun mies on nyt pitkässä työputkessa ja on koko päivän kerrallaan töissä.