Voiko tää nyt johtaa siihen loppurutistukseen? (synnytys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aamusta saakka (noin kasista alkaen) tullut supistuksia jossain muodossa. Joko reisien ja pepun kouraisuina + alapään kovana naksuntana. Jotka sitten lamauttaa liikkeet täysin tai sitten menkka polttoina alavatsalla/selässä.

Jokaisena tuntina on tullut enempi tai vähempi. Muttei säännöllisyyttä. (en ole ainakaan huomannut) Kun alkaa niin tulee jonkun 15-20min ajan ja sitten laantuu. Hetki taukoa ja sitten lyhyempi rypäs.

Vauva on ollut tänään erityisen vilkas. Ei kyllä varmasti liity tähän mitenkään mutta panin vaan merkille.

Nyt tuntuu siltä kuin koko aika vaan pissattas vaikka justiin ois tullut vessasta.
Pissatulehdus ei voi olla.

Toissa yönä heräsin kipeisiin selkäpolttoihin jotka johti suolen tyhjenemiiseen. Sama toistui seuraavana aamuna suolen tyhjennys myös. Sitten päivä oli hyvä ja hiljainen. (siis vauva) Eikä ollut kummosia polttoja.

Kuitenkinhan nää tekee jotain paikoille (ainakin kovasti toivon niin :) ).

Onko muilla ollut kauankin tälläistä ennen kuin itse hetki on koittanu vai onko sit alkanutkin yöllä/illalla/aamulla kunnolla.

Mielenkiinnolla luen muiden kokemukset. :)

Vaikka esikoinen löytyy niin silti sitä on ihan uunonan näiden asioiden tiimoilta. (syntyi käynnistettynä)

Niin.. eikä joka asiasta kehtaa äitipolille/synnärillekkään soittaa, kohta viel porttikielto sinne :D

Alkuperäinen kirjoittaja miksei:
kehtaa soittaa äippäpolille tai synnärille? mitkä viikot sullon kasassa? onko sellasia supistuksia että et voi tehdä mitään ?

ainoastaan nuo reisien ja pepun repimiset on sellasia et ei pysty liikkumaan. Vaan pitää puristaa vaikka pöytää tai purra hammasta tms.

Eivät oo siis säännöllisiä joten eihän tää viel käynnissä ole mut mietin et oiskohan jo kuinka lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vilkkuvalo:
ootko sä se sama ap joka kirjotteli tässä lähiaikoina tänne oudosta olosta? :)

en. mut aamulla kyselin samaa asiaa :)

vatsa on tyhjentynyt (tänäänkin) kolmesti.

tää on tosi ikävää jos tätä pitää viel useakin viikko kuunnella *näreissään*

Onko sulla ap joku erityinen syy, että toivot/haluat että synnytys olisi nyt jo käynnissä? Sulla on kuitenkin laskettuun aikaan vielä pari viikkoa+risat.. Sehän voi mennä ylikin?? Ajattelin vaan, että noita supistuksiahan voi toki olla vaikka kuinka kauan. :( Toivottavaahan se ei tietenkään ole, mutta ajattelin vaan, että jos noilla viikoilla supistelee noin epäsäännöllisesti, niin ei nyt välttämättä ihan heti ole käynnistymässä.

Miulla ei tullu raskauden aikana oikeestaan muuten ees koko suppareita kuin vasta sillon kun piti lähteä.
Mutta joo, miustakin tuo menkkakipujen kaltaiset, alavatsalla ja -selässä ja ne reisissä tuntuvat kuulostaa kyllä tutuilta.
En usko että kovinkaan kaukana on lähtö, tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Onko sulla ap joku erityinen syy, että toivot/haluat että synnytys olisi nyt jo käynnissä? Sulla on kuitenkin laskettuun aikaan vielä pari viikkoa+risat.. Sehän voi mennä ylikin?? Ajattelin vaan, että noita supistuksiahan voi toki olla vaikka kuinka kauan. :( Toivottavaahan se ei tietenkään ole, mutta ajattelin vaan, että jos noilla viikoilla supistelee noin epäsäännöllisesti, niin ei nyt välttämättä ihan heti ole käynnistymässä.

vauva on valmis syntymään noilla viikoilla.

nän sanoi minun lääkärini minulle viimeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

vauva on valmis syntymään noilla viikoilla.

nän sanoi minun lääkärini minulle viimeksi.

No on, enhän mä niin sanonut, ettei olisi. :D Mutta se saattaa hyvinkin odotuttaa itseään vielä 42 viikolle asti.

Yhteistyössä