voiko synnytystä jotenkin käynnistää kotikonstein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis joo "s-s-s", mutta tarkotan siis sitä että onko se käytännössä mahdollista käynnistää omin avuin?
mulla esim supistelee kävellessä mutta loppuu kun rauhotun. entäs jos vaan jatkaisin ja jatkaisin kävelyä tai jotain muuta urheilua? syntyiskö se lapsi vai onko ne supistukset tehottomia kun kerta voin ne halutessa lopettaa ihan sillä että istun ja rauhotun?

Ei oel olemassa mitään kotikonstia. Vai luuletko että jos olis niin monikaan vauva syntyisi lasketun ajan jälkeen. :xmas: Jos joku muuta väittää niin sanon että perustuu sattumaan, koska synnytyksen YLEENSÄ käynnistyvät loppuraskaudessa, vaikka seisoisi päällään tai olisi seisomatta.

Suosittelen sitä lepoa!

Mua neuvottiin sairaalassa kävelemään rappusia ekasta kuudenteen kerrokseen. Niitä sitten menin edestakaisin, kun ei meinannu käynnistyä. Olin silloin kyllä jo sairaalassa sisällä, mutta voi kai rappuja kotonakin kokeilla.

no mulla oli jo reippaasti yli mennyt, jotain pientä supistelua ollut, harrastettiin seksiä ja siitä innostui supistelemaan enempi, kun ne meinas rauhottua lähdin ulos hankeen ja pakkaseen kävelemään, supistukset jatkuivat. ja loppyuivat vasta kun poika oli rinnalla.

kohta on lääkäri, jospa se kertois että paikat on kypsät niin sitten ehkä joku seksi ym vois paremmin auttaa...? luulisin.
alkaa vaan niin jo kyllästyttää tää olotila! :ashamed: niin kipee ja vaivanen.
mutta tottahan se on, että jos joku varma keino olis, niin kaikki vauvat syntyis varmaan viikolla 35-38 kun äitejä alkaa "kyllästyttään" :D :ashamed:

ainut toimiva konsti taitaa olla se, että järjestät itsellesi nyt pitkäksi aikaa eteenpäin sellaista tekemistä ja ohjelmaa, jota ei sitten enää pysty perumaan tai et halua perua. Eli kun aika ei todellakaan olisi otollinen synnytyksen käynnistymiselle, niin eiköhän se juuri silloin käynnisty ;)

Ja seksi voisi olla toinen toimiva konsti (orgasmit, nännien hierominen, kohdunsuun ärsyttäminen).

Yhteistyössä