Voiko synnytyksen jälkeinen masennus kestää vuosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hoitamattomana helposti kun hoidetunakin voi olla sitkeää sorttia. Toki uuden raskauden hormooniryöppy voi aiheuttaa epävakautta mieleen mutta jos lapsi on toivottu tuskin estää paranemista. Pääasia on saada ammattiapua! :attn:

mulla kesti onneks vaan 8kk,lähti tällä auringon valollapois..ainoa lääke oli uni ongelmiin tenox 20mg..mirtazapinia ( ? ) tarjos mut en ottanu viel,halusin kokeilla lähteekö kevään tulollapois ja nyt on ollu noin 1kk oireeton :)

jaksuja sulle,se on rankkaa..toivottavasti toivut pian..

Musta tuntuu ettämasennuin jollakin asteella nuorimman syntymäni jälkeen. Kohta vuosi aikaa ja syynä se, että meistä kirjoiteltiin tänne kaikkea paskaa. Tai oikeastaan se jatkuu vieläkin. Ja luulen, että tämä saa masenniúkseni jatkumaan ja jatkumaan...

mistäs kannattaa hakea apua jos epäilee masennusta (synnytyksestä 8kk) ja koko ajan on ollu jotenkin hirveen paha olla... välillä kaikki ok mut taas jonain ppäivinä kaikki päin p:eetä

Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen:
mistäs kannattaa hakea apua jos epäilee masennusta (synnytyksestä 8kk) ja koko ajan on ollu jotenkin hirveen paha olla... välillä kaikki ok mut taas jonain ppäivinä kaikki päin p:eetä
minä kävin perheneuvolassa.

Alkuperäinen kirjoittaja uneton:
Musta tuntuu ettämasennuin jollakin asteella nuorimman syntymäni jälkeen. Kohta vuosi aikaa ja syynä se, että meistä kirjoiteltiin tänne kaikkea paskaa. Tai oikeastaan se jatkuu vieläkin. Ja luulen, että tämä saa masenniúkseni jatkumaan ja jatkumaan...

no miksi käyt täällä ja mitä sillä on väliä mitä täällä kirjotellaan??????????

Yhteistyössä