Voiko synnytyksen aavistaa?

03.02.2005
839
0
16
Mulla kun on sellainen tunnelma,että tämä kolmonen syntyy ihan minä hetkenä hyvänsä..Ei ole supisteluja tai mitään,mutta niinhän se on,että tyyntä myrskyn edellä :) Siivoilen koko ajan ja järjestelen kaappeja,pesen pyykkikaappia tyhjäksi..Ettei jäsii mitään sitten "kesken",kun tulee lähtö :whistle: Vauvan pää on ollut kiinnittyneenä jo viikon,että senkin puoelsta voisi jo kohta alkaa jotain tapahtumaan..

Mutta..Voiko sen synnytyksen todellakin aavistaa?Onko teillä ollut kokemuksia?Kun olo on jotenkin kummallinen,jännittävä..

Kyllä, mielestäni voi.Itselläni kolmen lapsen syntymän "aavistin".
Olo oli juuri kuuvaamasi kaltainen.Supistuksia ei ollut, muuta kuitenkin keho teki jo täyttä työtä.
Onnea sinulle loppu rutistukseen.

Mulla kans samanlainen tilanne. Viikko sitten sanoi että pää on kiinnittynyt ja jostain syystä viime yönä odotin koko ajan että milloin vedet menee! :D Esikoinen syntyi vesien menolla yöllä niin kai jotenkin siitä odotan että tämäkin lähtisi etenemään samalla tavalla... Toivottavasti ei tarvi enää kovin kauaa odotella!

Tiril 38+3

Kyllä voi!Kun lähdin kolmatta synnyttämään,juttelin veljeni kanssa puhelimessa.Hän oli juuri muuttanut Brysseliin ja niitä näitä turistiin.Sitten hän kysyi,kuinka jakselen.Vastasin,että saattaa hyvinkin tulla sairaalaan lähtö tässä.......eikä ollut mitään supistuksia tms."Sellainen" olo vain.Tämä oli kello 17 illalla ja poika oli maailmassa 22.40:)Viikkojakin oli kasassa vasta 37+1,joten ei voinut siitäkään millään aavistella:)

VOIMIA SYNNYTYKSEEN!

Kiva kuulla teidänkin kokemuksia :) Toivotaan,että täälläkin aavistukset olisivat oikeassa ja pian saisi nyytin syliin.Jotenkin tuntuu,että pitäisi kaikki mielessä olevat asiat saada nyt hoidettua tulevan viikonlopun aikana,vaikka laskettu aikakin vasta parin viikon päässä..Hullua :whistle: Mutta parempi seurata "sisäistä ääntä"ja katsella sitten,oliko ollenkaan kiire :saint:

Minä luulin koko raskauden ajan että vauva syntyy ennen laskettua päivää, mutta menikin 13-päivää yli. Lapsivesi meni rytinällä sunnuntaina ja lapsi syntyi tiistaina. Ei kyllä ollut minkäälaisia ennakkoaavistuksia, ainakaan sellaisia mitkä olisivat käyneet toteen.

Piti tulla ihan kertomaan... Mulla meni vedet tuolloin 31.10., jolloin kirjoitin edellisen viestin, klo 20.30 ja vauva syntyi seuraavana aamuna :D eli mulla ainakin aavistus piti paikkansa!!! Nyt täällä ihanaa vauva-aikaa vietellään!! :heart:

Tiril ja vauva 1vk1pv

Odotan toista lasta ja tiistaina 14 päivä on laskettu aika.Mulle kerrottiin neuvolassa jo melkein kuukausi sitten että vauveli on kiinnitty nyt ja tulee varmaan jo etu aikaan siitä lähtien mulla on ollut sellanen olo joka ilta että varmaan tänä yönä syntyy..eikä mitään vauva on edelleen masulissa pää alaspäin mutta eiköhän tänä yönä jo synny =) no ainakin jouluksi hi,hi

Yhteistyössä