Voiko supistus tuntua VAIN alaselässä? 2 kysymystä liittyen tähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juurrrvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juurrrvv

Vieras
eli menin n. tunti sitten pitkälleni ja pian alkoi inhottava, polttava kipu alaselässä. kesti ehkä minuutin eikä asennon vaihto auttanut. sitten ei tullutkaan mitään, nyt hiljaista ollut tunnin. vauva on täysiaikainen eli saisi jo syntyä sen puolesta.

1. voiko kokemani kipu olla oikea supistus?

2. kuinka paljon tuollaista yleensä on ennen kuin synnytys oikeasti alkaa?

Esikoisesta mulla tuntui salissakin supistukset vain selässä ja pakaroissa. Ei mitään mielikuvaa että olisi vatsan puolelle ottanut, tuli kyllä virheasennossa joten sekin vaikutti. Kuopuksesta tuntui myös alaselässä mutta myös vatsanpuolella.

voi olla supistus, mulla tollasia on tullut pitkin raskausksia, tässä viimeisimmässä odotuksessa supistukset oli vain menkkajomotusta selässä, kun sitten laitokselle mentiin oli kohdiunsuu 5 cm auki. Tytön synnytys kesti 1,5h, mutta noita viiltoja oli siis pitkin rsazkautta, voi olla ettäkäynnistyminen kestää vielä, tai voi olla että ei. Kolmas meni siis 10 päivää yli

Mulla on aina supistukset tuntuneet vain selässä.

Jos suppari on tuntunut muualla kuin mahassa, onko mahan kovettumisen silti tuntenut? Vai voiko suppari olla pelkästään kipua vaikkapa siellä selässä tai reisissä?

Yhteistyössä