Voiko suhteesta tulla mitään?

• Viestiketjun aloittaja rasistiton
  • Ensimmäinen viesti
voihan siitä
Kyllä sitä usein ne rasistit joutuvat joustamaan. Tiedän eräänkin tapauksen, jossa todellisen rasistin tytär meni naimisiin Nigerialaisen kanssa. Että semmosta. Jos ei totu hyvällä niin sit pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja voihan siitä:
Kyllä sitä usein ne rasistit joutuvat joustamaan. Tiedän eräänkin tapauksen, jossa todellisen rasistin tytär meni naimisiin Nigerialaisen kanssa. Että semmosta. Jos ei totu hyvällä niin sit pahalla.
eri asia,mutta mä en ainakaan usko,et rasisti edes olisi tekemisissä ihmisen kanssa,kenellä on ulkomaalaisia kavereita..

vieras
Olen mielestäni aika rasisti ja silti meillä on paljon ulkomaalaisia ystäviä ja tuttuja. Usein näissä jutuissa löytyy monta muutakin asiaa, mistä ollaan eri mieltä, kun syvemmälle luonteeseen mennään puolin ja toisin. Toisaalta rasistiksi leimataan aika kevyin perustein, kuuntelematta toista osapuolta ja hänen perustelujaan.

IhanaValo
Joskus eräs tyyppi hengasi meijän seurassa,oli vissiin kiinnostunut tai jotain,mut mie en voinu ees harkita kun kaupungillakin kulkiessa kuului aina vi*un se ja se..millon mitakin ei-niin-nättejä nimiä tummaihoisista ja sitten jotkut sen kaverit kehuivat kun olivat antaneet turpaan jollekin "vääränväriselle",tai et olivat tapelleet tms. :x :x

Tuskin meil ois voinut olla paljon muutakaan yhteistä..

Alkuperäinen kirjoittaja rasistiton:
Alkuperäinen kirjoittaja rasistiton:
eräs rasisti pyysi minua treffeille, joten nyt mietin suostunko vai en. hän ei luultavastikaan tiedä vielä että en ole rasisti.

nosto
jos mä olisin sun kengissä,mä en edes miettisi suhdetta rasistin kanssa..koska heidän aatteet tiedossa..eihän siitä mitään tulisi,kun toinen vihaisi kaveripiiriäni..

Yhteistyössä