rasistiton
jos toinen on rasisti ja toinen ei ole ollenkaan.
rasistittoman elämään kuuluu paljon ulkomaalaisia ihmisiä.
rasistittoman elämään kuuluu paljon ulkomaalaisia ihmisiä.
eri asia,mutta mä en ainakaan usko,et rasisti edes olisi tekemisissä ihmisen kanssa,kenellä on ulkomaalaisia kavereita..Alkuperäinen kirjoittaja voihan siitä:Kyllä sitä usein ne rasistit joutuvat joustamaan. Tiedän eräänkin tapauksen, jossa todellisen rasistin tytär meni naimisiin Nigerialaisen kanssa. Että semmosta. Jos ei totu hyvällä niin sit pahalla.
Voiko näillä ihmisillä olla mitään muutakaan yhteistä?Alkuperäinen kirjoittaja rasistiton:jos toinen on rasisti ja toinen ei ole ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja rasistiton:eräs rasisti pyysi minua treffeille, joten nyt mietin suostunko vai en. hän ei luultavastikaan tiedä vielä että en ole rasisti.
Onko tälle ihmiselle sitten poikkeus se, että joku toinen ei ole rasisti?Alkuperäinen kirjoittaja rasistiton:eräs rasisti pyysi minua treffeille, joten nyt mietin suostunko vai en. hän ei luultavastikaan tiedä vielä että en ole rasisti.
jos mä olisin sun kengissä,mä en edes miettisi suhdetta rasistin kanssa..koska heidän aatteet tiedossa..eihän siitä mitään tulisi,kun toinen vihaisi kaveripiiriäni..Alkuperäinen kirjoittaja rasistiton:Alkuperäinen kirjoittaja rasistiton:eräs rasisti pyysi minua treffeille, joten nyt mietin suostunko vai en. hän ei luultavastikaan tiedä vielä että en ole rasisti.
nosto
Kaupallinen yhteistyö: Storytel