Voiko siitepölyallergian takia saada sairaslomaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
Kun tää on jotain aivan kauheaa. Silmät vuotaa kaiken hereillä olo ajan. Ja yläluomet on arat ja kirkuvan punaiset ja turvonneetkin jo iltaa kohden. Silmät on punaiset. Rähmää valuu silmänurkista. Olin siis todella hehkeä näky. Lisäksi kurkkua/nielua kutisee, korvakäytävät kutisee, nenä vuotaa, aivastuttaa, henkeä ahdistaa. Oon koittanut kai jo kaikkia käsikauppalääkkeitä ja muutamia reseptilääkkeitäkin, mikään ei auta. Olo on aivan järkyttävä.

Kaiken muun mä ehkä vielä jotenkin kestäisin, mutta nää silmät. Ette voi edes kuvitella, miltä tuntuu kun ne vuotaa ihan koko ajan, ja miten kipeät silmäkulmat ja yläluomet voikaan olla siitä johtuen :(

Mietin, saako tän takia sairaslomaa? Vai onko se palkaton vapaa, jos jään huomenna pois ja meen lääkärille itkun kanssa? Koska niin siinä oikeasti käy, purskahdan varmasti epätoivosta itkuun, tämä on niin kauheaa :(

Jos sulla onkin muutakin kuin siitepölyallergia? en ole ikinä kuullut et ketään olis sairaslomalla siitepölyallergian takia... sullako ei antihistamiinit,nenäsuihkeet ja silmätipat auta?

...hmm,jos saikkua tästä vaivasta sais,mä saisin olla veks suunnilleen huhtikuusta syyskuuhun,vov.

Yhteistyössä