K
kysymys
Vieras
kun todetaan pitkäaikainen sairaus ja saa sairauspäivärahaa, niin voiko kh-tukea saada samaan aikaan, kun lapset on kuitenkin kotihoidossa.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:kun todetaan pitkäaikainen sairaus ja saa sairauspäivärahaa, niin voiko kh-tukea saada samaan aikaan, kun lapset on kuitenkin kotihoidossa.?
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Työttömyysrahaakaan ei saa...miksi tuota saisi :/
Tai saa, mutta se vähennetään sitten työttömyysrahasta, joten +-0....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti ei! Itse en ottanut saikkua kotihoidontuella kun en kokenut tarpeelliseksi, joten aika epäreilulta kyllä kuulostaisi jos on valmiina kotona...
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti ei! Itse en ottanut saikkua kotihoidontuella kun en kokenut tarpeelliseksi, joten aika epäreilulta kyllä kuulostaisi jos on valmiina kotona...
mä olen siis ennen tehnyt iltatöitä ja saanut kh-tuen perusosaa. elikäs ollut aika omatoimine ennkä ole rasittanut yhteiskuntaa lastenhoidolla. nyt olen vakavasti sairas, enkä voisi käydä töissä, kun äippäloma loppuu. mitä epäreiluu siin on, jos hoidan lapset kotona ja saan pienen kh-tuen?