Voiko s-ryhmän pankissa(prisma tai sokos)maksaa paikan päällä?Mulla meni tunnuslukutaulukko vanhaksi, eräpäivä huomenna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietääkö joku?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietääkö joku?

Vieras
Tilillä on rahaa ja laskuja täytyisi maksaa, mutta kuulemman mun tunnuslukutaulukko on käytetty loppuun ja uusi on tulossa postissa. Parissa laskussa on kuitenkin eräpäivä huomenna, eli onnistuuko laskun maksu paikan päällä ja veloitetaanko siitä jotain?

[QUOTE="Ulla";29586704]Pitäisi onnistua. Ihmettelen, miksi et ole saanut uutta tunnuslukutaulukkoa ajoissa vai käytätkö sitä toosi monta kertaa päivässä?[/QUOTE]

Mietin samaa. Yks tunnuslukutaulukko mulle tuli automaattisesti n. puolisen vuotta sitten, mutta olen sen ilmeisesti käyttänyt loppuun. Maksoin nettipankin kautta laskuja, niin yhdessä vaiheessa nettipankki käski pian tilata uuden tunnusluvun asetuksista, sitten käytin tunnusluvun ja siirryin seuraavaan e-laskuun, niin sitä en pystynyt enää maksamaan vaan pankki käski vaihtamaan uuteen tunnuslukutaulukkoon...

[QUOTE="vierailija";29586824]Suosittelen pankinvaihtoa - minulle tulee uusi tunnuslukutaulukko postissa tilaamatta silloin, kun noin puolet vanhoista on käytetty.[/QUOTE]

Mut mulle on ennen tullut se taulukko abaut puolen vuoden välein ilman erillisiä tilauksia. Ajattelin huomenna ahdistellla s-pankin työntekijää asiasta...

[QUOTE="vierailija";29586824]Suosittelen pankinvaihtoa - minulle tulee uusi tunnuslukutaulukko postissa tilaamatta silloin, kun noin puolet vanhoista on käytetty.[/QUOTE]

Mä en suosittele, sillä S-pankki on niitä harvoja pankkeja joissa enää saa kassapalvelua muulloinkin kun klo 10-13. Eli päivätöissä käyvä ihminen pystyy esim viemään rahaa tilille ja konttoreitakin on tiheämmässä kuin 50km säteellä toisistaan.

Ei voi s-pankin asiakaspisteessä maksaa laskuja. Pyydä uusi tunnuslukutaulukko joka on heti käytössä kun sen haet. Kyllä meidän pankkipiste ainakin on auki kaupan auki ollessa eli 8-21.