Voiko rintarepun pestä koneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anonymous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anonymous

Vieras
Olin ostanut eurolla kirpparilta rintarepun, jossa oli jokin maitotahra tms. Pesin sen koneessa juuri ennen käyttöä, mutta se meni ihan hajalle siellä. Ne hihnat oli menneet poikki monesta kohtaa. Harmitti silloin tosi paljon, etten ollut edes ehtinyt sovittaa sitä ja päättää että onko sille edes käyttöä. Aina mä oon sellasen halunnut, mutta kun sitten rupesin miettimään, että hankinko toisen tilalle. En laittanut reppua pesupussiin, kun oli lajitellut seuraavat pyykkikoneelliset lattialle ja kaikki pesupussit oli jo valmiiksi täytettyjä. Ne repun hihnat näytti niin jämäkiltä, etten olisi uskonut niiden menevän poikki.

Ostin nyt uuden rintarepun edelleen kirpparilta, viidellä eurolla. Se haisee joko vahvalta pesuaineelta tai parfyymilta. Muuten siisti, mutta haluaisin pestä sen. Vinkkejä?

Manducaa olen pessyt lukuisia kertoja pesukoneessa, ehkä jopa 60 asteessa. Mutta rintareppua en kyllä suosittele käytettäväksi ollenkaan, vaikka olisit ilmaiseksi saanut. Kyllä siinä vauvan asento on niin hirvittävän näköinen, ettei ole kyllä kenellekään hyödyksi.

Yhteistyössä