Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikös ne harvemmin positiivisista valehtele...
Niin mutta onko kellekkään valehdellut? Olen tullut raskaaksi hormoonikierukan aikana, joten mietin voiko se hormooni jotenkin huijata noita testejä?
No sain onneksi lähettiin labraan testeihin. Ensin oli hoitaja sitä mieltä että koska on tullut positiivinen vastaus niin eivät ota enää testiä. Mutta sanoin että pitäis alottaa pillerit jos en ole raskaana ja en voi alottaa ennen kun tiedän oikean vastauksen. Eli tässä tehdään siis lähtöä labraan![]()
Ei kysymäni mukaan voi antaa positiivista tulosta
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26972726:Erittäin herkkiin raskaustesteihin voi tulla heikko reaktio lh-hormonista joka on koholla ovulaation aikaan. Pco:ta sairastavilla lh voi olla koholla jatkuvasti.
Johtuu siitä kun lh ja hcg on niin samankaltaisia hormoneja. Ovulaatiotesti reagoi kumpaankin, raskaustestistä on "puhdistettu" lh:n reagointi. Mutta mitä herkempi testi, sen vähemmän siitä on poistettu sitä lh-reagointiherkkyyttä.
Olen saanut punaista haamujen esiäitiä tästä johtuen parilla testimerkillä ja tunnen muitakin, yhdistävä tekijä on nimenomaan pco.
Aivokasvain voi myös saada hcg-testin reagoimaan, mutta todennäköisempää lienee ihan rehellinen kierukkaraskaus![]()
Veritesti otetaan. Mulla irtos hormoonikierukka ja oon ootellut menkkoja että voisin alottaa pillerit ja tuskastuin odottamiseen niin päätin tehdä testin että voisin alottaa pillerit vaikka vuotoa ei näykkään. Ja nyt siis tälläset tulokset...JEEE!Miten tää naisen elämä voikin olla välillä niin monimutkaista!
Minullakin yksi tuollainen raskaus. Rv9 selvisi lääkärin tutkimuksella ja ultralla mutta testit oli negaaTässä tapauksessa ei varmaankaan ole kyse näistä asioista tai ei ole ainkaan tullut ilmi.
Tosian onhan meitä luonnonoikkuja olemassa
Tutullani oli niin,että ei näyttänyt kotitestit ei labran testit positiivista missään vaiheessa raskautta. Ainoa millä sai selville oli veritesti. Hällä kolme raskautta ja jokaisessa sama juttu. Kukaan koskaan ei osannut selvittää mistä moinen johtui. Veritestit oli kuitenkin arvoiltaan ihan normaaleja eli olisi pitänyt näkyä myös virtsatestissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26972800:Minullakin yksi tuollainen raskaus. Rv9 selvisi lääkärin tutkimuksella ja ultralla mutta testit oli negaa![]()
Tässä tapauksessa ei varmaankaan ole kyse näistä asioista tai ei ole ainkaan tullut ilmi.
Tosian onhan meitä luonnonoikkuja olemassa
Tutullani oli niin,että ei näyttänyt kotitestit ei labran testit positiivista missään vaiheessa raskautta. Ainoa millä sai selville oli veritesti. Hällä kolme raskautta ja jokaisessa sama juttu. Kukaan koskaan ei osannut selvittää mistä moinen johtui. Veritestit oli kuitenkin arvoiltaan ihan normaaleja eli olisi pitänyt näkyä myös virtsatestissä.
Ok, hyvä sen pitäisi sitten olla luotettava. Milläs mielin olet mahdollista raskautta ja vauvaa ottamassa vastaan ?
Tuleeko vastaus kuinka nopeasti, tänään, huomenna?
Ajatukset erittäin sekavat. Ikää alkaa olla jo sen verran että en enää ajatellut odottavani muuta kuin mahdollisia lapsen lapsia. Ja meillähän noita lapsia on jo yllinkyllin (minulla viisi ja miehelläni kaksi). Iän ja sairauksien puolesta kuulun melkoiseen riskiryhmään. Mutta en vielä mieti ja murehdi ennen kuin tiedän oikean vastauksen.
Tsemppiä.
Meillä lapsia yhteensä 7 ( minun 2, miehen 3 + ja 2 yhteistä) ja ikää minullakin jo. Vanhimmat lapset 18 ja 16 ja nuorin nyt 1,8kk. Pitää sanoa,että olen nauttinut tästä pienestä mahdottomasti ja ihan erilailla kuin nuorempana.
Mutta jokainen tekee niin kuin parhaimmakseen näkee![]()
Kiitos semppauksesta! Joo koskaan en ole itse keskeyttänyt raskautta vaikka aika hurjaankin elämäntilanteeseen olen lapsen synnyttänyt. Keskenmenoja on kyllä ollut ja monta. Eli tosi tarkkaan tullaan harkitsemaan jos keskeytykseen päädytään ja jotenkin en vaan usko että minusta siihen loppupeleissä olisi. Tietty lääkärin kanssa juteltava, että miten suuri riski terveydelleni tuo raskaus olisi.
No tulos on positiivinen, mutta arvo on tosi matala. Hoitaja epäili että raskaus on tosi alussa tai sitten on esim tuulimuna raskaus. Huomenna siis lääkärille