Voiko raskausoireet ilmaantua jo ennen kuin testi näyttää positiivista?

Neljän suora

Jäsen
28.03.2011
238
0
16
Edellisistä raskauksista niin tutut oireet ilmestyivät viikonloppuna:
- väsymys
d045.gif

- rintojen arkuus
d025.gif

- menkkajuilinta ja alavatsan "omituiset tuntemukset"
a015.gif

- äärimmäinen kiukkuisuus
a030.gif

- kuvottava olo
p030.gif

Tänään päivällä tehty testi näytti negaa. Kierrot on mitä sattuu, joten siitäkään ei pysty mitään päättelemään. Petipuuhien perusteella pääteltynä nyt voisi olla rv 3+0. Voisiko nämä oireet ilmaantua jo muutamia päiviä hedelmöittymisen jälkeen, vaikka testi näyttääkin negaa? Tällaisia pms-oireitakaan ei ole koskaan ollut, tosin kertahan se olisi ensimmäinenkin... : /

Minulla ainakin ensimmäisessä raskaudessa tuo rintojen arkuus alkoi käytännössä melkein heti, eli voi. Muiden oireiden alkamisesta näin varhain ei minulla ole kokemusta, mutta kaikkihan me olemme yksilöitä...

t84, tuota kuvittelua epäilen vahvasti itsekin. Oireet vaan täsmää NIIN hyvin edellisten raskauksien alkuolojen kanssa, tosin niissä kun oireet ovat ilmestyneet, on tikkuunkin piirtynyt selvä viiva.

Taidan olla pahemman kerran luulosairas ja nähdä jo näkyjäkin. :ashamed: Tämän aamun testauksen tulos oli negatiivinen, joskin olen näkevinäni testissä jotain, kenties viivanpaikan. Ehkä sitä ihmislapsen pitäisi malttaa mielensä ja odotella vaikka viikko tai ainakin muutama päivä. Sitten jos testissä ei selkeää tuplaviivaa näy, on tulos ainakin varma.

Toivotaan että sulla oireet ei ole kuviteltuja! :)
Itsekin tän aamuista testiä vääntelin ja kääntelin ja katselin eri valossa, toivoin niin kovasti näkeväni jotain :D Mutta negaahan se. Joka kierrossa päätän että varmasti en testaa liian ajoissa, ja kuinkas sitten aina käy...

Täällä kanssa 2 edellis iltana etonut/oksettanut. Eilen myös joitakin tuntemuksia alavatsassa. Tänään aamulla myös etovaa oloa ja kp 27/28-30 menossa- testiä en ole tehnyt.
Pihtaan sen tekemistä ettei tipu liian korkealta ellei päivät ole "täynnä"..

Mutta itse kysymykseen:
Olen 2 raskaudesta tuntenut hyvin vahvoja oireita 2-3 päivää ennen kierron loppu, toisena kertana oltiin lentokoneella tulossa aasiasta ja olin täysin varma että matkustaja oli mukana ja testin tein heti jossa vahva viiva- silloin 3 päivää aikaisemmin.
Toisella kerralla rinnat hyvin arat muutama päivä aikaisemmin ja tiesin heti ja testiin tuli selkeä mutta haalea viiva..

Saa nähdä tuleeko toista viivaa vai onko mulla varsin hyvä mielikuvitus :cool:

Viimeksi muokattu:
neljäskö, toivotaan, että testin tulos on toivottu. b:)d
Ihailtavaa, että jollain on malttia odotella testin kanssa. :whistle:

Meillä ei varsinaisesti tällä hetkellä ole edes yritystä neljännelle, ehkäisyäkin on käytetty, joten mahdollisella raskautumisella olisi aika pienet todennäköisyydet. Nuo oireet nyt vaan oli niin vahvat, että kävin kuvittelemaan jotain muuta. Minulla vauvakuume jo nostelee päätään, mutta miehen pehmittämiseksi vaaditaan todennäköisesti kuukausia, ellei jopa vuosia. ;) Siispä toivotaan niitä plussia heille, jotka niitä todella toivovat. Meidän vuoro on toivottavasti taas sitten joskus myöhemmin. =)

Yhteistyössä