Voiko raskaus vaikuttaa/parantaa PCOn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pco
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pco

Vieras
Minulla on lievä pco tai oikeastaan pco tyyppiset munasarjat. Raskaus saatiin alkuun suth helposti Clomifrnin avulla.
Voiko raskaudella olla vaikutusta pcohon? Voiko tilanne munasarjoissa "parantua"?
Onko toivoa, että vielä voisi saada luomuplussan?

Jos jollakin on omakohtaisia kokemuksia, olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan :) ?

mulla ei parantunut...oikeestaan ekan raskauden jälkeen (+ reilun vuoden imetys) hormoonit oli tosi sekaisin ja kun menkat sit lopulta alkoi noin 2kk imetyksen lopetettuani, ne ei sit itsestään loppuneetkaan...teroilla saatiin lopulta kierto taas kuriin. Mut kyllä luomuplussa on silti ihan mahdollinen - kolmesta raskaudesta lopulta 2 on alkanut ihan luomukierrosta ja tää viimeinenkin lähes luomu :)

lisään vielä. pcon kanssa taistellaan aikaa vastaan, nuorempana paremmat mahdollisuudet saada lapsia. nainen jolla on pco ei kannata odotella lapsen hankkimista kovin vanhaksi, jotkut saa jotkut ei.

Mulla parani :) Menkkoja ei tullut lainkaan ilman teroja ja ovulaatiota ei ilman clomeja. Tulin neljännestä clomikierrosta raskaaksi ja ihan luomusti yk 3 kun esikoinen oli 1v :D Kävin vielä ultrassa ennen yritystä ja tulos oli että normaalit munasarjat! :D Tosin, nyt kakkosen jälkeen menkat jäi tulematta ja menin taas ultraan, niin tulos oli että lievästi pcomaiset :/ Eli parani mutta nyt taas näyttää huononevan tilanne :(

Yhteistyössä