Voiko puolison kuumeen takia olla poissa koulusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairas

Vieras
Saahan, jooko? Ukko sais jäädä huomenna kotiin että saisin sairastaa rauhassa... :)

Ei vaan, mutta oikeesti minkälaisia lääkkeitä voi ottaa kuumeeseen ja flunssaan raskauden aikana? Onko panadol ainoa? Voiko ottaa mitään muita troppeja että pääsis tästä äkkiä eroon?

Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta:
Missä koulussa on läsnäolopakko?

No aika mielettömän monessa koulussa. Ensinnäkin kaverini, jotka opiskelivat ammattikorkeakoulussa valittivat kuinka on läsnäolopakko. Tilanne ei ollut yhtään parempi minulla, sillä vaikka opiskelin yliopistossa, sielläkin oli useilla luennoilla täysi läsnäolopakko.

Kiitoksia neuvoista. Hunajasta en tosiaan pidä niin se vaihtoehto on poissuljettu. Finreksiniä olen yleensä ottanu mutta totesin että paketissa lukee ettei saa ottaa raskauden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia neuvoista. Hunajasta en tosiaan pidä niin se vaihtoehto on poissuljettu. Finreksiniä olen yleensä ottanu mutta totesin että paketissa lukee ettei saa ottaa raskauden aikana.

Miten ois panadol hot?? Sehän on vastaava ku finrexin, mutta vaikuttava aine on eri.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miten ois panadol hot?? Sehän on vastaava ku finrexin, mutta vaikuttava aine on eri.

Eipäs tullu mieleen tuo hot versio. Suuret kiitokset. Aamulla ensimmäisenä tämä juoksee apteekkiin. :)

Yhteistyössä