Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:En pakastaisi kastiketta maku muuttuu nopsaan.Miksi teit koko armeijalle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Esposa:Kun pakastaa ruokaa, sen pitää olla tuoretta. Ei todellakaan kannata pakastaa pari päivää vanhaa kastiketta. Viinejä voi muutenkin käyttää ruoan laitossa (erityisesti valkkaria) esim. kun paistaa pihviä, jos ei juotuna maistu. Viini säilyy ruoanlaitto kelpoisena viikkoja jääkaapissa ja pidempääkin, jos hankkii erityisen korkin. Toivottavasti et käyttänyt mitään kallista viiniä kastikkeen tekoon!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ollut loppuraporttia pihvihommasta ja oliko perunoistakaan, vaadimme sellaisen.
Alkuperäinen kirjoittaja gourmet:Alkuperäinen kirjoittaja Esposa:Kun pakastaa ruokaa, sen pitää olla tuoretta. Ei todellakaan kannata pakastaa pari päivää vanhaa kastiketta. Viinejä voi muutenkin käyttää ruoan laitossa (erityisesti valkkaria) esim. kun paistaa pihviä, jos ei juotuna maistu. Viini säilyy ruoanlaitto kelpoisena viikkoja jääkaapissa ja pidempääkin, jos hankkii erityisen korkin. Toivottavasti et käyttänyt mitään kallista viiniä kastikkeen tekoon!
Kuuleppas nyt, ruokanautintoja ei kannata pilata halvoilla viineillä, itse en käytä alle 30e viinejä edes marinointiin.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja gourmet:Alkuperäinen kirjoittaja Esposa:Kun pakastaa ruokaa, sen pitää olla tuoretta. Ei todellakaan kannata pakastaa pari päivää vanhaa kastiketta. Viinejä voi muutenkin käyttää ruoan laitossa (erityisesti valkkaria) esim. kun paistaa pihviä, jos ei juotuna maistu. Viini säilyy ruoanlaitto kelpoisena viikkoja jääkaapissa ja pidempääkin, jos hankkii erityisen korkin. Toivottavasti et käyttänyt mitään kallista viiniä kastikkeen tekoon!
Kuuleppas nyt, ruokanautintoja ei kannata pilata halvoilla viineillä, itse en käytä alle 30e viinejä edes marinointiin.
Ok, eli en sitten pakasta
Alkon täti sanoi, että 3 päivää säilyy juomakelpoisena mutta ruoanlaittokelpoisena pidsempään...joskaan mitään varsinaista aikaa hän ei sanonut.
Ja Alkon täi myi mulle viinin (joku Como jotain se oli) joka maksoi reilut 6?, eli ei ollut kallista.
30? en olisi ikinä siitä viinistä suostunut maksamaan, sillä ne pihvit (4 postimerkin kokoista pihviä) maksoi 26 ? joka jo oli siis aika tyyris hinta...kyllä olisi sitten tullut jo halvemmaksi mennä porukalla ravintolaan, jossa olen siis tuosta samasta annoksesta jonka nyt itse valmistin, maksanut lounasaikaan aina noin 10-12?. Me oltaisn siis jo sillä rahalla kustannettu naapuritkin ulos syömään.