Voiko pukeutua häihin valkoiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tiedät, että morsiamella on jotain muuta kuin valkoista päällä, niin ehkä sitten. Ja pitäisin sen pikkutakin koko ajan päällä. Turvallisempaa olisi välttää koko väriä.

Sanoisin että riski sihen että morsian ja sinut esimerkiksi sekoitettaisiin toisiinsa jos olet polvipituisessa mekossa ja morsian morsiuspuvussa. Minusta voit laittaa, jos pidät sen takin päällä tai vaikkapa jonkun huivin.

No ei voi! Musta oli tosi noloo, kun mun häissä oli yks nainen pukeutunut kokovalkoisen housupukuun. Kuulemma myyjä oli sanonut, että se käy, kun toppi on eri värinen (topista pilkotti noin 5cm korkea kaistale takin yläreunasta. Kun hän tuli miehensä kanssa kirkon ovesta ulos ennen meitä, niin jotkut oli jo alkanu heittään riisiä ja ottaan kuvia, kun luuli et morsian tulee!

Minulla oli valkoinen polvimittainen mekko, varmistin morsiammelta että se käy. Kuulemma sopi. Sama mekko minulla on omissa häävalokuvissa, me kun menimme uikkareissa naimisiin Thaimaassa, niin Suomessa käytiin sitten "hääkuvissa" - mekko on thaikuista ostettu kaunis silkkimekko, jossa on sitten punaiset kanttaukset. Asusteet oli punaiset häissä, samoin huivi.

Yhteistyössä