jessica
siis vanhemmat? ja mitä niiden kuuluu kustantaa mulle. olen siis 19 v. ja asun vielä ainakin vähän aikaa kotona. mitä teen jos mun rahat loppuu? olen erittäin huolestunut ja peloissani.
oon opiskelija.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Oletko opiskelija? Ymmärtääkseni se vaikuttaa asiaan jonkun verran.
ei oo mutta kysyn kun en mistään tiedä mitään. olen tynnyrissä kasvatettu lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi ne sut pihalle nakkais? Onko erimielisyyksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi ne sut pihalle nakkais? Onko erimielisyyksiä?
Oisko ne siellä sun oppilaitoksessa kertonu myös opintososiaalisista tuista...Alkuperäinen kirjoittaja jessica:oon opiskelija.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Oletko opiskelija? Ymmärtääkseni se vaikuttaa asiaan jonkun verran.
ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Oisko ne siellä sun oppilaitoksessa kertonu myös opintososiaalisista tuista...Alkuperäinen kirjoittaja jessica:oon opiskelija.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Oletko opiskelija? Ymmärtääkseni se vaikuttaa asiaan jonkun verran.