voiko pikavipit olla este lainan saannille?

  • Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti
j
varmaankin voi, kertoohan pikavipit siitä että et osaa käyttää rahaasi oikein tai jotta sinulla on kohtuuttoman suuret menot kun joudut ottamaan yllättäen hätäseen lainaa.
 
Jos on tili vaikka Osuuspankissa, ja hakee sieltä lainaa, niin tsekkaavat tilin tapahtumat - jos siellä näkyy pikavippejä (vaikkakin jo maksettuja) niin lainaa ei välttämättä heru. Ja tää on varma tieto, kun olin itse vieressä kuulemassa "tuomion".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Jos on tili vaikka Osuuspankissa, ja hakee sieltä lainaa, niin tsekkaavat tilin tapahtumat - jos siellä näkyy pikavippejä (vaikkakin jo maksettuja) niin lainaa ei välttämättä heru. Ja tää on varma tieto, kun olin itse vieressä kuulemassa "tuomion".
En tiedä onko tuo sit pankki tai virkailija kohtaista, mutta kaikkialla noin ei ole. Lainaa voi siis saada, vaikka vippejä ottanutkin. Tosin siihen vaikuttaa muutenkin lainanhakijan maksukyky...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
eli nyt selvisi. hyvästi haaveet. tämä on juurikin minun tuuriani. Tästä ei vippifirmat huutelekaan.
siis ap olen.
auttaisiko kysyä toisesta pankista? tarkistaako nekin tilitiedot? :(
Älä nyt vielä haaveita hautaa, vaan käy tosiaan muissa pankeissa :) (Äitini on pankissa töissä, joten tiedän mistä puhun!)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja katsa79:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
eli nyt selvisi. hyvästi haaveet. tämä on juurikin minun tuuriani. Tästä ei vippifirmat huutelekaan.
siis ap olen.
auttaisiko kysyä toisesta pankista? tarkistaako nekin tilitiedot? :(
Älä nyt vielä haaveita hautaa, vaan käy tosiaan muissa pankeissa :) (Äitini on pankissa töissä, joten tiedän mistä puhun!)
kiitos. tämä masentanut täysin. ilo vakituisesta paikasta loppui lyhyeen. toivo syttyi taas. menenkin huomenna toiseen pankkiin juttelemaan.Kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja katsa79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Jos on tili vaikka Osuuspankissa, ja hakee sieltä lainaa, niin tsekkaavat tilin tapahtumat - jos siellä näkyy pikavippejä (vaikkakin jo maksettuja) niin lainaa ei välttämättä heru. Ja tää on varma tieto, kun olin itse vieressä kuulemassa "tuomion".
En tiedä onko tuo sit pankki tai virkailija kohtaista, mutta kaikkialla noin ei ole. Lainaa voi siis saada, vaikka vippejä ottanutkin. Tosin siihen vaikuttaa muutenkin lainanhakijan maksukyky...
Tuo on vakityössä, asuu yksin, ei elätettäviä, ja palkkakin ihan kohtuullinen.
 

Yhteistyössä