Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Jokainen varmasti pelkää jotain.
Ajattelin sellaista "elämää suurempaa" pelkoa. Vaikea selittää. Itse kun olen pelännyt lapsuudestani asti vähän kaikkea :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mitäs olette mieltä?
Omia kokekemuksia aiheesta?
Ja mitä juuri sinä pelkäät?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Omasta kokemuksestani olen huomannut että pelot voi selättää tai ainakin lannistaa välillä jopa vuosikausiksi. Kunnes ne taas tiukan paikan tullen pulpahtavat pintaan.
Siksi mietinkin voiko pelkojen kanssa oppia elämään vai onko elämä ikuista taistelemista pelkoja vastaan.
Jos miettii vaikka kuolemanpelkoa, niin onko se selätettävissä? Vai pelkääkö jokainen ihminen pohjimmiltaan kuolemaa? Kuolemahan on suuri tuntematon, jota kuitenkaan "järjellä" ei voi ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onneksi pelot ovat menneet pois.
Alkuperäinen kirjoittaja lol:Minä olen tehnyt kaikkeni, että en joutuisi kohtaamaan paskoja poliiseja. Valitettavasti suomessa saa pysäyttää autoilijan myös ilman syytä, joten eroon tästä saastasta ei pääse, vaikka miten yrittäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Rehellinen kansalainen muuttuu heti rikolliseksi ja rahastusautomaatiksi kun istuu autoon.