Voiko pelkkä seksisuhde toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MariaS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Muta ajattela asiaa niin, että jos ihastut niin menetät miehen ihan kokonaan, mutta jos jatkatte seksisuhdetta noin, saat pitää hänet. Mulla se ainakin auttoi, ja hyvin toimikin.
Minäkin olin muuten varattu kun tuon erään ihmisen tapasin. Siinä oli ihastuminen lähellä, kun oma suhde oli pystyynkuollut ja todella kaipasin sitä rakastumisen tunnetta jne.
Kun sitten erosin miehestä (meilläkin oli yhteinen lapsi) halusin edelleen herätä jonkun kainalosta, saada lämpöä ja läheisyyttä, mutta arkea en halunnut kenenkään kanssa jakaa. Joten seksisihde jatkui.
Sain niiden vuosien aikana käytyä läpi itseni kanssa kaikki ne asiat mitä tarvi, että olin valmis uuteen, pysyvään parisuhteeseen. Ja kun vähiten sitä odotin, tapasin nykyisen mieheni (ja tulevan aviomieheni).

Näin mä olen yrittänyt itselleni vakuutella. Että muuta en saa, niin tyydyn tähän seksisuhteeseen, hauskanpitoon mitä lie. Kai ne omat tunteensa saa aisoihin, kun tietää mitä on pelissä.
Ehkä miullekin kävisi noin kuin sulle. Jos saisikin asiat itsensä kanssa kuntoon ja tapaisi "sen oikean".

Yhteistyössä