Voiko pelkkä seksisuhde toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MariaS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MariaS

Jäsen
15.10.2007
745
0
16
Niin, voiko?
Itselläni on tilanne, jossa olen pari kertaa tavannut erään itseäni reilusti vanhemman miehen. Tapasimmelaivalla, jossa päädyin hänen hyttiinsä yöksi.
Tämän jälkeen ollaan nähty kerran. Katsottiin leffa, joutiin muutama lonkero, kierrettiin muutamissa baareissa ja niin, harrastettiin toki seksiä.

Tämän jälkeen ollaan lähes päivittäin oltu edes jonkinlaisessa yhteyksissä.
Suunnitelmissa olisi nähdä vielä uudestaan.

Olen varattu, suhde taitaa kyllä vedellä viimeisiään. Hetken haluan vielä olla yhdessä tytön vuoksi..

Mutta pelkään sotkevani tähän "uuteen juttuun" liikaa tunteita?
Voiko toista tapailla ilman että lopuksi sattuu?

Olen tapaillut ja on toiminut hyvin ilman tunteita.Mutta sillon olen kyllä ollut ihan sinkku.Voipi käydä sinulle helposti niin että kun edellisestä on rakkaus kuollut niin tahtomattasi haet sitä siitä toisesta ja sitten jos et saakkaan vastakaikua niin tulee paha mieli :/

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Olen tapaillut ja on toiminut hyvin ilman tunteita.Mutta sillon olen kyllä ollut ihan sinkku.Voipi käydä sinulle helposti niin että kun edellisestä on rakkaus kuollut niin tahtomattasi haet sitä siitä toisesta ja sitten jos et saakkaan vastakaikua niin tulee paha mieli :/

Niinpä. Heti ensitapaamisen jälkeen tämä mies on ollut mielessä koko ajan.
Tiedän silti, että koskaan ei voisi meidän jutusta tulla mitään enempää, ollaan niin erimaailmoista, ja eri ikäiset.

Vakuutan kaikille, että meillä on vain kivaa yhdessä ja se siitä. Vaikka mulla tunteita selvästi on. Voi pahus.

Tottahan se voi toimia, vaan jos nyt jo epäilet ettet pysty pitämään tunteita loitolla, niin se tuskin tulee toimimaan. Ja onko se nyt seksisuhdetta jos kattelee elokuvia ja käy baareissa yms. Ja huomattavasti helpompaa kaikille jos molemmat on sinkkuja, muuten tulee ennemmin tai myöhemmin jollekin paha mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Niin, voiko?
Itselläni on tilanne, jossa olen pari kertaa tavannut erään itseäni reilusti vanhemman miehen. Tapasimmelaivalla, jossa päädyin hänen hyttiinsä yöksi.
Tämän jälkeen ollaan nähty kerran. Katsottiin leffa, joutiin muutama lonkero, kierrettiin muutamissa baareissa ja niin, harrastettiin toki seksiä.

Tämän jälkeen ollaan lähes päivittäin oltu edes jonkinlaisessa yhteyksissä.
Suunnitelmissa olisi nähdä vielä uudestaan.

Olen varattu, suhde taitaa kyllä vedellä viimeisiään. Hetken haluan vielä olla yhdessä tytön vuoksi..

Mutta pelkään sotkevani tähän "uuteen juttuun" liikaa tunteita?
Voiko toista tapailla ilman että lopuksi sattuu?

ensiksi ei silti ole reilua pettää miestään vaik suhe vetelee viimisään,näin alku minun suhde että miehen suhe veteli viimisiään ja mua nyt jälkeenpäin harmittaa toi ja aina kun meillä menee huonosti rupean pelkäämään että mies vaihtaa taas minut pois kun vaihto eksänsä kun meni huonosti....njaa no tiedän että rakastaa mua eniten tässä maailmassa mutta ei silti lohduta.

Asiaan...yleensä tulee tunteita jos jatkuu pitempään,kiintyy ja oppii tuntemaan toisne luonnetta.Olen monasti luulluut et kuhan tässä säätää mut jos jatkuu parikin kk niin sit on jo aika kiinni siinä toisessa...ei tietty mitkään parin kerran säännöt ja jos sydän kuuluu toiselle...hmm vaikee asia...

Saanko kysyä minkäikänen lapsi siul on ja mikä sulle ja miehelles tuli?

Ääh, näinhän se juttu.
Ja ei kai se pelkkää seksiä ole, jos vietettään koko vuorokausi yhdessä. Jostain syystä yritän itselleni vakuuttaa silti..
Siiis mähän menisin vaikka naimisiin tän miehen kanssa, niin upea se on.
Voi pahuksen pahus kun mä varmaan satutan tässä itseni taas ja pahasti. :headwall:

Voi ei miks ei voi ensin heittää nykyistä pellolle ja sitten vasta toinen kehiin.
Huh hei :( Tietääkö tää hoito että oot varattu? Ehkä sekään ei etsi vakisuhdetta vaan jotain ihan muuta , jääköön sanomatta mitä.
Ajattele myös tyttöäs. Jos nykykumppani saa selville sun touhut niin se vaikeuttaa varmasti eroa ja kukakohan siitä joutuu kärsimään eniten , arvaapa?

nooh taitaa tuo vanhempikin mies haluta seuraasi ja niin siis...kohat taijatte olla suhteessa ;) semmostanhan tuo on,onko paljonki vanhempi....?! mieti vielä kuiteski jos pelkäät et sattuu,miten sä sitä pelkäät?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voi ei miks ei voi ensin heittää nykyistä pellolle ja sitten vasta toinen kehiin.
Huh hei :( Tietääkö tää hoito että oot varattu? Ehkä sekään ei etsi vakisuhdetta vaan jotain ihan muuta , jääköön sanomatta mitä.
Ajattele myös tyttöäs. Jos nykykumppani saa selville sun touhut niin se vaikeuttaa varmasti eroa ja kukakohan siitä joutuu kärsimään eniten , arvaapa?

Niih. hän tietää kyllä että olen varattu.
Olen aina ollut pettämistä vastaan. siihen asti, että itse humalassa petin. Tää mies vaan vei jalat alta, ja nyt on moraali heitetty nurkaan.
Mun mies on kyllä pettänyt mua..

Tytön takia haluan pysyä yhdessä, ainakin vielä hetken. kotona on kuitenkin asiat ihan hyvin. Meillä on mukavaa ja muuta. :) Ei me riidellä, tai mökötettä. se tunne on vaan kuollut..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
nooh taitaa tuo vanhempikin mies haluta seuraasi ja niin siis...kohat taijatte olla suhteessa ;) semmostanhan tuo on,onko paljonki vanhempi....?! mieti vielä kuiteski jos pelkäät et sattuu,miten sä sitä pelkäät?

18v vanhempi. Oikein mukava mies.
Mä olen usein kaikessa vähän liikakin tunteella mukana..siksi pelkään niin käyvän nyttenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

18v vanhempi. Oikein mukava mies.
Mä olen usein kaikessa vähän liikakin tunteella mukana..siksi pelkään niin käyvän nyttenkin.

sama mulla et olen liian tunteella aina mukana kaikessa,stressaan ja ahistun ja pelkään....

sori nää mun utelut ...mut jotenkin liippaa tää juttu .... mun elämässä on vanhempi mies joka on kiinnostunut musta,mutta en ole tehnyt hänen kanssaan mitn...mute meillä on oman ukon kanssa,ei olla naimisis,joskus niin vaikeeta et tää toinen mies osaa lohduttaa ja on jotenkin niin kypsä verrattuna omaan mieheen,joka mököttää ja pitää mykkäkoluja ja katoilee... ymss..

Mulla on ollut seksisuhde, vaikka kyllä kai mulla siinä tunteitakin mukana oli. Tiesin kuitenkin aina, ettei siitä tulis sen enempää. Mutta se toimi ehkä vaan siksi, kun se toinen osapuoli asui kaukana, ja nähtiin vaan lomilla.

Arki tulee eteen joka suhteessa ennemmin tai myöhemmin ja kyllästyminen,muistathan sen.
Elämä ylipäätään on sitä arkea,juhlahetkiä on hyvin vähän,minusta tuntuu että ihmiset tänäpäivänä ovat unohtaneet sen.

Niin, siis poikaystäväni ei tiedä. Epäilee kyllä, koska olen jotain tästä miehestä puhunut ja muuta...
Meidän elämän tilanteet tän miehen kanssa on niin erilaiset, että en edes haaveile että tästä voisi koskaan ikinä tulla mitään. Mulle riittää hyvin satunnaiset baareilut ja muut. Tai siis ei riitä, mutta tyydyn siihen, kun en muutakaan saa.
Tämä mies on hyvin vahva persoona, erikoisen näköinen ja tehnyt eläessään kaikkea hienoa, erilaista. Se siinä varmasti on se mikä vetoaa muhun niin kovin. Tuntee itsenäskin jokseenkin ehjemmäksi hetkittäin.
Ja se ajatus että tälläinen mies on kiinnostunut minunlaisestani epätasapainoisesta pikkutytöstä, tuntuu todella hienolta..

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Arki tulee eteen joka suhteessa ennemmin tai myöhemmin ja kyllästyminen,muistathan sen.
Elämä ylipäätään on sitä arkea,juhlahetkiä on hyvin vähän,minusta tuntuu että ihmiset tänäpäivänä ovat unohtaneet sen.

Mutta kun nähdään vain sillon tällön, ja silloinkin ns juhlafiiliksissä, niin ei kai siinä heti arki iske vastaan.

Yhteistyössä