S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama:Älä hyvä ihminen edes yritä!! kone kyllä aloittaa pesuohjelman,mutta sitten alkaa ongelmat....kone ei jaksa pyörittää rumpua ja alkaa ylikuumentua,tulipalovaara ja ymns.
Vie peitto pesulaan! Tai jos ei varaa pesulaan niin sitten mattopyykkipaikalle ja peset sen peiton harjalla ja pyykinpesuaineella.(ei siis mäntysuopaa!)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen monesti pessyt. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen monesti pessyt. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:No en anna tätä ohjeeksi, koska säikähdin jo edellisten kommenteista, mutta mä olen kyllä pessyt meidän koneessa peitot pari kertaa vuodessa hyvällä tuloksella. Kunnon paksut peitot meillä on, ei ole olleet mitään halpiksia kun ollaan ostettu. Ovat kyllä tulleet ihan hyväksi. Yhden kerrallaan olen pessyt ja meidän peitot on normikokoisia, eli ei tuplapeittoa. En tiedä mitä yksi peitto painaa, mutta meidän konetta ei ole ainakaan kokonaan täyttänyt, vaan just silleen että pyykin päälle jää vielä tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kodinkonemies:Älä pese peittoa 6 kg koneessa. Meidän kaikki koneet painavat kyllä vähintään juurikin sen 50kg. 6 kg kone ei kyllä pysy paikallaan jos sinne peiton lykkäät. 6kg kone soveltuu juurikin vain alusvaatteille.