Voiko Pas:sta onnistua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeePee77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PeePee77

Uusi jäsen
10.08.2007
16
0
1
Mulla takana yksi epäonnistunut IVF:n tuoresiirto ja tuloksena keskiviikkona tyylipuhdas nega. Nyt huhuilen teitä, joilla Passista on onnistanut. Monesko kerta ja montako siirrettiin? Oliko aikaisemmin tullut haamuja vai täysin negoja?

Kiitos vastanneille

terveisin epätoivoinen PP

Mä suhtaudun omalla kohdallani tuoresiirtoon hyvin skeptisesti.
Meillä on kaksi lasta PAS:sista. Esikoinen ekasta ja kuopus tokasta alkionsiirrosta.
Ekassa siirrettiin kaksi alkiota ja kuopus oli viimeinen ja hyvin "heikko" alkio.

Älä ole epätoivoinen :hug:

PeePee, lääkäri sanoi meille, että jotkut onnistuvat ainoastaan PASeista. Meillä vain on se ongelma, ettei sinne pakkaseen saada koskaan mitään. Mutta muistan lukeneeni, että teillä jäi hyviä alkioita odottelemaan pakkaseen, eikö? Tsemppiä teille matkaan toivottelee vanha tuttu, joka alkaa olla jo henkisesti siirtynyt tuonne adoptiopuolelle :wave:

Meillä on yksi ainoa 4 luokan 4 soluinen hyvä alkio pakkasessa. Jos ikinä selviää sulatuksesta, niin tuo PAS mietityttää.

Tänne vain kaikki onnsitumis tarinat PASesita, jotta noustaan taas terään me neganneet, tuoresiirroista. :(

mua niin itkettää....

IVF/ICSI:n tuoresiirrosta kemiallinen raskaus (näytti haamuviivaa neljä päivää ) mutta kuukautiset alkoivat. Ensimmäisestä passista plussa, sydänäänet olen nähnyt rv 7 ja toivottavasti edelleen kaikki hyvin (nyt rv 9+4). Tsemppiä!

Sulatuksesta: Meillä yksi top-alkio sulatettiin, siirtoon mennessä kärsinyt hieman sulatuksesta ja muuttunut non-top alkioksi, mutta siitä plussattiin.

Kiitos PeePee mukavista sanoistasi! Tunne oli molemminpuolinen :heart: Eiköhän me ne "kokoontumisajot" joskus vielä saada järjestettyä. Ja jos ei muita saada liikkeelle, niin eiköhän tavata sillä meidän vanhalla porukalla? Tulette vaikka tänne meille kyläilemään/saunomaan. Tsemppiterkuin, Nuhanenä

Yhteistyössä