voiko ovulaatio tapahtua kuukautisten aikaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voikohanolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voikohanolla

Vieras
harrastimme seksiä viimeksi päivä ennenkun kuukautiset alkoi. nyt menkat myöhässä;)
tässä välillä emme ole harrastaneet seksiä lainkan. joten voikohan tuo yksi kerta pävää ennne menkkojen alkua tehdä minut raskaaksi? kivaahan se olisi jos näin olisi mutta?

Ainakin mitä oon muualta lukenu,niin voi olla mahdollista että ovis on kuukautisten aikana mutta vaan lyhyen kierron puitteissa ja sulla on kuitenkin 32 päivää ja vielä jos sanoit et normaali kierron pituus toi,joten..

Halukkuus voi nousta myös kuukautisten aikaan se ei oo tavatonta..Mutta kaikenkaikkiaan niin testillä se selviäis jo jos nyt menossa sulla kp 35..Lämpöjenmittauskin on muuten niin summanmutikkapeliä kun siihen vaikuttaa kehon infektiotilanne,väsymys ja nestetasapaino mummoassa,että siihen en täysin luottas.Mytta testaa ja tuu kertomaan sitte!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voihan se olla et ovis on ollut sillon pari päivää enne menkkoja.
Mulla menkkojen väli 32päivää,ovis on viis päivää enne menkkoja.Oon testaillu.

Siis 35 oli tarkoitus kirjottaa.
En sitten tiedä kuin harvinaista on että ovis ei ole silloin 14päivää enen seuraavien kk alkua.
Ennen lapsia kierto oli 28,ovis tasan puolesvälis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut sitä mietin kun sillon seksiä harrastettiin ke ja menkat alko pe. sen jälkeen ei oo menkkoja tullut eikä seksiä harrastettu.

Ja oli ihan normaalit menkat niinkö?
Tuo ois jo aika harvinaista tuollanen,jos raskausaikaan tulee menkat,niin ne ei kyllä oikeanlaiset ole.

Jos laskee niiden joulukuun menkkojen mukaan niin olis rv9,hedelmöittyminen olis tapahtunut n.24.12.
Oireithan ei ole pakko olla,mut ku sul oli noi normaalit menkat.Tee testi

Yhteistyössä