Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mut onko sillä väliä että on ottanut lainaa yhestä pankista, opinnot on kesken, niin voiko sitä alkaakin ottaa ens vuonna toisesta pankista? Ja jos sen SAMPO-pankin lainatilin jättää vain lainaa varten käyttöön niin eihän ne heti ala vaatii lyhennyksiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mut onko sillä väliä että on ottanut lainaa yhestä pankista, opinnot on kesken, niin voiko sitä alkaakin ottaa ens vuonna toisesta pankista? Ja jos sen SAMPO-pankin lainatilin jättää vain lainaa varten käyttöön niin eihän ne heti ala vaatii lyhennyksiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mintsu:mä kysyin tätä puol vuotta sitten. opintolaina pitää ottaa opintojen loppuun asti samasta pankista, vaikka välissä ois ollu aikaa et sitä ei ois nostanu. mulle sanottiin myös et jo olemassa olevan lainan siirto tulee maksaa yli 100e ni ei ollu järkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja mitsu:joutuko maksamaan? mä oisin siirtäny popista osuuspankkiin ni osuuspankissa sanottiin ettei kanata.