Voiko olla rintatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheekipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauheekipu

Vieras
Siis koko rinta ihan sika kipeä kun sitä koskee (painelee). Ei tunnu möykkyä eikä ole pinkeenä eikä kuumota. Myös koko vartalolla saman tuntuista lihassärkyä kun jos olis kuume nousemassa mitä ei kuitenkaan ole, ainakaan vielä. En tiedä liittyykö tissikipuun vai onko sattumalta nyt samaan aikaan..

Ja siis imetän ja olen imettänyt suht ilman ongelmia jo 6kk.

Voiko siis olla rintatulehdus vai mikä ihme?

Voi hyvin olla alkava tulehdus. Oletko imettänyt ko. rinnasta vähemmän viime aikoina tai onko muuta poikkeavaa imetyksessä? Kannattaa nyt ottaa vauva usein kipeälle tissille tyhjentämään sitä. Voi tietysti olla jotain ihan muutakin, ohimenevää. Tsemppiä :)

onko kaalia jääkaapissa? irroita kaalista muutama lehti ja kaulitse kaulimella,eli pehmitä lehti,sujauta liiveihin. Olen ihan tosissani,mulla tämä toimi,esti alkavan rintatulehduksen.

Kiitos vastauksista. Ei tullut mieleen et vois olla vasta alkava tulehdus. Ihmettelin sitä kun ei ole kuumottavaa muhkuraa vaan koko rinta on kipeä.. Käyköhän ruusukaali? Oon tosissaan ehkä imettänyt vähän vähemmän siitä rinnasta kun vauvalle tuli hampaat ja ollu nänni kipeänä siitä rinnasta. Toinen rinta ja nänni ok.

Uusimmat

Yhteistyössä