voiko olla rauhallisin mielin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekaa kertaa raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekaa kertaa raskaana

Vieras
Mulla nyt viikkoja tasan 7 kuukautisista laskettuna, voi olla enemmän taikka voipi olla myöskin vähemmän. Kovasti mietityttää että onko kaikki kunnossa, mitään vuotoja eikä sen suurempia kipujakaan mulla ei ole ollut koko aikana. Sellaista menkkajomotusta oli siinä kun olis menkkojen pitänyt alkaa ja välillä on vieläkin, ei joka päivä kylläkään. Nännit oli kans samoihin aikoihin melko arat, nyt sekään ei enää oikein vaivaa. Onkohan normaalia että oireet vaihtelee? Esim. eilenkin koko päivän jomotteli alavatsaa lähinnä munasarjojen kohdalta, tänään ei taas juuri ollenkaan.. Varhaisultraan en ole ajatellut mennä.
Jos joku jaksoi lukea niin olisin enemmän kuin kiitollinen jos viitsisit kertoa mielipiteesi/omia kokemuksia alkuraskaudesta, ja jos samanlaista on ollut kuin mulla niin menikö kaikki loppuun asti hyvin vai ei.

Hyvää viikon alkua kaikille!! :)

Mulla ainakin vaihteli. Välillä ei tuntunut mitään ja välillä sattui ihan julmetusti vatsaan. Rinnat oli kanssa välillä vähän arat ja välillä tosi arat... Ihan normaalisti eteni raskaus.

Yhteistyössä