Voiko olla raskaana vaix testi näyttää negaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Älyttömän paha olo koko ajan jne? Ihan on sellanen olo, kun ois raskaana ja silti testit näyttää negaa... Taitaa olla toiveajattelua? Haluasin meinaan kovasti vauvan!!

ootko testannut ihan apteekin testeillä? ne kun eivät ihan 100% varmoja ole. kuopuksen kohalla testi näytti negaa mut sit vein ihan pissanäytteen terveyskeskukselle että kattoisivat sieltä olenko raskaana vai ei kun aamupahoinvointia oli. Jopas sieltä soitto tuli ja sano et plussaa näyttää :)

Eikö ihmiset helvetti enää tiedä "voix olla raskaana jos on sextannu".
Tee testi ohjeiden mukaan, jos et ole sen mukaan raskaana, niin uusi testi myöhemmin.
Jos et ole raskaana niin et ole.

Pahoinvointi alkaa usein rv 5. Joillain aiemmin, toisilla myöhemmin, mutta läheskään kaikilla kys. oiretta ei edes tule.

Kyllä, kun kovasti toivoo, voi saada "oireetkin".
Kyllä sen raskauspahoinvoinnin ihan oikeasti sitten huomaa.

mulla ollut jo kaksi vuotta nuo raskausoireet.taitaa tulla isokokoinen vauva kun maha vaan kasvaa,läskii tulloo.ja varmasti on kaikki kuvotus,haju raskausoireet,kuumetta,suonenvetoa,äklötystä........tissit kasvaa.finnejä tullut ym...

Alkuperäinen kirjoittaja kahden pojan äiti:
ootko testannut ihan apteekin testeillä? ne kun eivät ihan 100% varmoja ole. kuopuksen kohalla testi näytti negaa mut sit vein ihan pissanäytteen terveyskeskukselle että kattoisivat sieltä olenko raskaana vai ei kun aamupahoinvointia oli. Jopas sieltä soitto tuli ja sano et plussaa näyttää :)

trveyskeskuksessa käyttävät samoja kun apteekissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja et vaikka kuinka haluisit:
Jos testit näyttää negaa se tarkoittaa että et ole raskaana.

No näin.

Lähinnä sitä ajoin takaa, että kaikilla se viiva ei tule siihen testiin ennen kuin menkat on viikonkin myöhässä. Joten siinä mielessä voi olla vielä raskaana, vaikka negaa näyttikin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Älyttömän paha olo koko ajan jne? Ihan on sellanen olo, kun ois raskaana ja silti testit näyttää negaa... Taitaa olla toiveajattelua? Haluasin meinaan kovasti vauvan!!

no minulla ei eka testi näyttänyt mitään, toinen viikon päästä jo näyttikin, kaksoset ovat nyt 8 vuotiaita.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja et vaikka kuinka haluisit:
Jos testit näyttää negaa se tarkoittaa että et ole raskaana.

No näin.

Lähinnä sitä ajoin takaa, että kaikilla se viiva ei tule siihen testiin ennen kuin menkat on viikonkin myöhässä. Joten siinä mielessä voi olla vielä raskaana, vaikka negaa näyttikin. :)

Jep mutta sitten kannattaa mennä veritestiin.
Turhat toiveet että olisikin raskaana... huono juttu..

Yhteistyössä