Voiko olla NOROVIRUSTA, kun lapsi ripuloi klo 10 ja 12, sen jälkeen normaali? Ruokakin pysyy sisällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vointi ollut koko päivän hyvä, teki vain nuo kaksi aivan vesi kakkaa. Syönyt viimeisen jälkeen normaalisti, kaikki pysynyt sisällä. Ei ole oksettanut tai ollut edes mahakipeä. Kuulin noro tapauksesta jossa lapsi oli edellisenä päivänä ripuloinut ja vasta seuraavana alkanut oksentaa. Millaisia kokemuksia teillä on? Lapsi on nyt huoneessaan muusta perheestä erillään ja tarkkaillaan huomis iltaan asti tuleeko vielä jotain muuta...kaikki muut perheessä on ok. paljon on noroa liikkeellä niin sillä kyselen kun en itse nyt tunnista voiko olla siitä kyse. Ja pitäisi lähteä alkuviikosta reissuun, senkin takia odotamme jännityksellä miten tämä etenee :(

Meillä oli noro pari viikkoa sitten. Tai tätä veikkasivat lääkärissä kun sieltä sairauslomalaput jouduin hakemaan.

Kuopus oksensi ekan kerran keskiviikkona illalla kerran. Torstaina ei mitään. Pe-la yönä oksennuksia kymmenen. La päivä ihan ok, sunnuntaina illalla oksensi ja ripuloi kahdesti. Ma päivä myös ok, illalla taas oksennus.
Esikoinen ripuloi sunnuntaina kerran ja tiistaina päivällä kahdesti, ti-ke yönä oksensi kerran.
Mä aloin tiistaina illalla oksentamaan ja ripuloimaan, sitä kesti 6 tuntia ja tuli koko ajan molemmista päistä. Sitten oli ohi.

Että riippuu ihmisestä miten sen sairastaa.

Meillä oli noro pari viikkoa sitten. Tai tätä veikkasivat lääkärissä kun sieltä sairauslomalaput jouduin hakemaan.

Kuopus oksensi ekan kerran keskiviikkona illalla kerran. Torstaina ei mitään. Pe-la yönä oksennuksia kymmenen. La päivä ihan ok, sunnuntaina illalla oksensi ja ripuloi kahdesti. Ma päivä myös ok, illalla taas oksennus.
Esikoinen ripuloi sunnuntaina kerran ja tiistaina päivällä kahdesti, ti-ke yönä oksensi kerran.
Mä aloin tiistaina illalla oksentamaan ja ripuloimaan, sitä kesti 6 tuntia ja tuli koko ajan molemmista päistä. Sitten oli ohi.

Että riippuu ihmisestä miten sen sairastaa.

Ompas kyllä aika erikoisesti edennyt lapsilla, luulin että tulee kerralla kovasti ja menee nopeasti ohi...mutta että ok päiviä välissä ja taas uudelleen jotain. Tämähän voi sit ollakin noroa jos tuollainenkin on mahdollista :( saattaa oksentelu alkaa vaikka vasta viikonloppuna...voi että.

Ompas kyllä aika erikoisesti edennyt lapsilla, luulin että tulee kerralla kovasti ja menee nopeasti ohi...mutta että ok päiviä välissä ja taas uudelleen jotain. Tämähän voi sit ollakin noroa jos tuollainenkin on mahdollista :( saattaa oksentelu alkaa vaikka vasta viikonloppuna...voi että.

Onneksi lapsilla meni noin, ei mennyt niin heikkoon kuntoon.
Mä en lopussa jaksanut enää nousta edes vessan lattialta :( Mies mietti jo, että täytyykö mut päivystykseen viedä johonkin tippaan.
Jaa niin, mies oli pelkästään ripulilla. Sitä kesti yhden yön, mutta olo oli huono hänellä kolmisen päivää.

Enempää kokemuksia?
Täällä lapsi edelleen hyvä ja normaalivointinen sen vuorokausi sitten tapahtuneen ripuloinnin jälkeen. Kaikki ruuat pysynyt sisällä. Olemme toiveikkaita.

Yhteistyössä