Voiko olla normaalit runsaat kuukautiset jos raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jotenkin on sellainen olo et olisin raskaana. Mutta mulla on ollut mulle tyypilliset runsaat kuukautiset ihan normaalisti. Oliskohan edes teoriassa mahdollista olla raskaana...

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Mulla oli tästä viidennestä kolmet normaalikuukautiset ja miehelle oli tehty vasektomia! :whistle:
Tuossa tuo puolivuotias vasektomia-lapsi keikuttelee sitterissä! =)

Oho! Mahtaa teillä olla hyvät geenit kun luonto noin kovasti haluaa sukuanne kasvattaa ;)

Oliko sun normaalikuukautiset runsaat?

Mulla oli tästä viidennestä kolmet normaalikuukautiset ja miehelle oli tehty vasektomia! :whistle:

:laugh: :heart:

Minulla on ollu kahdessa raskaudessa parin ekojen kuukautisten oletettuna ajankohtana tiputteluja. Kun oli kyseessä kohdunulkoinen raskaus, niin oli sellaset normaalit kuukautiset kuitenkin vähän niukempina. (normaalisti on aika niagaratyyppiä)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oho! Mahtaa teillä olla hyvät geenit kun luonto noin kovasti haluaa sukuanne kasvattaa ;)

Oliko sun normaalikuukautiset runsaat?

Joo oli runsaat! Vielä tyhmänä ihmettelin miksi näin lihoon!!Ja neljä lasta ennestään!
:headwall:

Oksennan aamuisin ja muutenkin tosi kurja olo jatkunut jo pitkään! Tooooooosi rättipoikkiväsynyt ja päänsärkyä...

Kuukautiset (norm.vuotoa) kesti VAAN 2 pv norm.4-5 sijasta....ja alkoivat viikko ennen kun normaalisti.....??????

Vai pitäisköhän tehdä testi.....

PS.Oon 42-v ja ainoa lapseni jo lentänyt pesästä...voi voi....et olisi kyllä aikamoinen pommi!(Taitaa olla hormoonit vaan vauhdissa.... ja lähestyvät vaihdevuodet....heh)

Yhteistyössä